Pollmannen Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 I de senare operativsystemen från Microsoft så har man möjligheten att kunna genomgå en säker borttagning av en valfri extern maskinvara (i det här fallet, en hårddisk). Endast för att undvika att filer försvinner spårlöst. Undersökning: Hur gör du efter att du använt din externa hårddisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 (redigerad) Hur har du fått titeln Pollmannen? Null vote! Edit: Du är ju Arman. Hej. Fasen när bytte du namn? Och hur 17 fick du en personlig titel? Redigerad 28 november, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Vice. har bott under en sten. Pollmannen är Armans andra konto, vilket han fick tillåtelse av Mr.H att skapa 2003. Samtidigt som han fick sin titel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Hur har du fått titeln Pollmannen? Null vote! Edit: Du är ju Arman. Hej. Fasen när bytte du namn? Och hur 17 fick du en personlig titel? Vice vart har du bott under dessa år xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Vice vart har du bott under dessa år xD Under en sten. En flintasten närmare bestämt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Vote: Jag stänger av/drar ut USB-kabeln efter att jag genomgår en säker borttagning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 (redigerad) Vice vart har du bott under dessa år xD 1) Stellhell påpekade samma sak för en halvtimme sen 2) Pollmannens senaste inlägg (bortsett från denna comeback) var Maj 2006, ett ÅR innan du kom hit. --- Vote: om det är en extern hårddisk det gäller gör jag säker borttagning. Om det är en kamera, mp3spelare eller dylikt drar jag bara ut den. Redigerad 28 november, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Vice vart har du bott under dessa år xD Hah. Du gör verkligen bort dig. -- Jag stänger av/drar ut USB-kabeln efter att jag genomgår en säker borttagning. Ja. Orkar verkligen inte riskera att förlora allt på USBn då mycket skolarbete ligger på den. Har den backuppad hemma såklart, nu när funktionen finns så är det lika bra att vara säker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 (redigerad) Vote: Jag stänger av/drar ut USB-kabeln utan att jag genomgår en säker borttagning. När det gäller vanliga minnen/USB-HDD så väntar jag tills lampan slutar blinka och sedan drar bort. Brukar annars (Med U3 minnen) använda den inbyggade säker borttagning med U3. Redigerad 28 november, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Jag stänger av/drar ut USB-kabeln utan att jag genomgår en säker borttagning. Säker borttagning av för mesar, har endast varit med om detta i ett fall, dett är när datan upprepade gånger försvann från min lärares usb-minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Vote: om det är en extern hårddisk det gäller gör jag säker borttagning. Om det är en kamera, mp3spelare eller dylikt drar jag bara ut den. Kunde inte sagt det bättre själv. Frågan är bara vad man ska rösta på då. :hmm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Jag drar bara ur sladden. Aldrig hänt något när jag har gjort så, så jag bryr mig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts