wuwomba Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 jag har hört att det ska finnas en helikopter på gta3. är det sant? och om det är det vart kan jag hitta den och hur kommer jag dit?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Förutom polishelikoptern och Catalinas helikopter i sista uppdraget finns det inga fler helikoptrar. Det finns helikoptrar på flygplatsen och på Kenjis tak men dom går inte att ta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wuwomba Skrivet 10 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 men var ligger polishelikoptern och catalinas helikopter ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Polishelikoptern flyger i luften när du har minst tre stjärnor Och catalinas vita helikopter ser du i sista uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wuwomba Skrivet 10 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 ahhhhhhhhaaaaa....ok jag trodde man kunde styra dom själv som i vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts