gunman-bono Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Tja! Tänkte att jag skulle tipsa er om en grym låt och video som min kusin Al Azif har producerat för de som har missat den, den heter "Al Azif vs Adam Tensta feat Eboi - Dopeboy" och den är fet! Alla dessa medverkar i videon: Al Azif, Adam Tensta, Eboi, Robert Aschberg, Papa Dee, Mange Schmidt, Lazee, Astma, Paragon, Vincent, Hasse Aro, Million Stylez, Dogge, Maria Wetterstrand, Isabella Löwengrip (Blondinbella), Kihlen from Snook, Rigo from Crossfire, Anders Lundin, Rafael Edholm, Mofo, Shire from MTV and Mona Sahlin. Kolla här: http://www.youtube.com/watch?v=Ui6RvflfJsA Jag tycker videon e skitcool, vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Att den sög.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Din kusin? okej. Jättebra låt tycker jag men videon är inte speciellt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Jag vet inte varför, men jag började skratta vid 1:51 när dom i rullstol kom in i bilden. Nu känner jag mig dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Låten är bra, videon är rätt så bra men Blondinbella´är med i videon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Jag fattar den inte. Inte för att jag lyssnat på texten, jag hör sällan vad raplåtar handlar om. What's up with the kändisar som undrar om de ser ut att sälja droger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Rolig idé, men videon känns lite väl lågbudget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Ojojojoj! Vilken brokig samling fullblodscelebriteter! Till och med Robban Æschenberger får vara med på ett hörn, det var inte dåligt! Ja jag säger då det, man blir glad och munter ända in i rövbenen höddududu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Tja! Tänkte att jag skulle tipsa er om en grym låt och video som min kusin Al Azif har producerat för de som har missat den, den heter "Al Azif vs Adam Tensta feat Eboi - Dopeboy" och den är fet! Alla dessa medverkar i videon: Al Azif, Adam Tensta, Eboi, Robert Aschberg, Papa Dee, Mange Schmidt, Lazee, Astma, Paragon, Vincent, Hasse Aro, Million Stylez, Dogge, Maria Wetterstrand, Isabella Löwengrip (Blondinbella), Kihlen from Snook, Rigo from Crossfire, Anders Lundin, Rafael Edholm, Mofo, Shire from MTV and Mona Sahlin. Kolla här: http://www.youtube.com/watch?v=Ui6RvflfJsA Jag tycker videon e skitcool, vad tycker ni? haha, som ngn sa en lågbudgets video.. men asså har han åkt runt och träffat alla dessa och filmat dom 3-5 sek var när dom håller denna lapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Den får mig att tänka till... något... kan inte sätta fingret på vad... men Robert Äschberg är ju fruktansvärt lik Generalen i Prison Break. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Bara jag som tycker att Hasse Aro är så jävla lik Alan Rickman aka. Professor Snape i Harry Potter och Harry i Love Actually? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 (redigerad) Bra initiativ, men estetiskt sett föredrar jag den officiella videon! [youtube-old]m4yjOEtsRTE[/youtube-old] aight, märkte precis att det var två olika låtar, typ. Redigerad 28 november, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Bra initiativ, men estetiskt sett föredrar jag den officiella videon! [youtube-old]m4yjOEtsRTE[/youtube-old] aight, märkte precis att det var två olika låtar, typ. Det där är den officiella låten som är med på Tenstas skiva "It's A Tensta Thing" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts