GTA Sweden Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 man kan bara få dom två om man snor dom på uppdragen när man kör dom...man ska sno love fist limon på första uppdraget man ska köra den och likbilen åker man bara och hämtar...har ni sett den svarta voodon också? den finns me på det uppdraget också...själv så har man två likbilar utan fusk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 jag har en "love fist" utan fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 10 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 jag har en "love fist" utan fusk. ja me fast på en annan fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chreespy Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Jag har en "love fist" och likbilen glömde jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 10 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 ok men det e roligt att ba ha love fist me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Vilken är Love fist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 10 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Vilken är Love fist? om du har kört uppdraget där man kör en röd limo...det är en love fist...man ska skusa en rock klubb nånstans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts