Foo Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Jag ska på maskerad den 6:e december tema: "Din idol" och jag tänkte därför klä ut mig till James Hetfield (Sångaren i metallica) med var hittar man bra grejjer?, typ tröjja med metallicatryck, stilren och passande lösskägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Jag ska på maskerad den 6:e december tema: "Din idol" och jag tänkte därför klä ut mig till James Hetfield (Sångaren i metallica) med var hittar man bra grejjer?, typ tröjja med metallicatryck, stilren och passande lösskägg? En metallica tröja hittar du bla på Carlingsbutiker, dom har ett gäng som ser urtvättade ut såg jag senast jag var där, annars säljer cdon.com metallicatröjor, dom leverar rätt fort också, lösskägg finns väl på buttericks, om din stad inte har ett buttericks borde det väl finnas på en leksaksaffär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Lösskägg borde väl inte vara så svårt att hitta såhär dags på året? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 worst case senario så kan du ju ta vanligt hår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Jag ska på maskerad den 6:e december tema: "Din idol" och jag tänkte därför klä ut mig till James Hetfield (Sångaren i metallica) med var hittar man bra grejjer?, typ tröjja med metallicatryck, stilren och passande lösskägg? Fy fan vilken ultimat utklädnad! Bästa du kunde valt. jag tycker du ska köra på klassik-hetfield look. Ta när han hade låååååååååångt hår. Eller så kör du på hans senaste med backslick, pollisar som växerihop med getskägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Fy fan vilken ultimat utklädnad! Bästa du kunde valt. jag tycker du ska köra på klassik-hetfield look. Ta när han hade låååååååååångt hår. Eller så kör du på hans senaste med backslick, pollisar som växerihop med getskägget. Ja getskägg ska det bli bara jag hittar det.Håret har jag nästan likadant som hans, bara att göra lite backslick. Denna är påväg 209 + frakt, dyrt kanske, men aja nu är den beställd =) http://www.alienbase.com/bild/jpgbilder/84177.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts