Jump to content

Maskerad

Foo
 Share

Recommended Posts

Jag ska på maskerad den 6:e december tema: "Din idol" och jag tänkte därför klä ut mig till James Hetfield (Sångaren i metallica) med var hittar man bra grejjer?, typ tröjja med metallicatryck, stilren och passande lösskägg?

En metallica tröja hittar du bla på Carlingsbutiker, dom har ett gäng som ser urtvättade ut såg jag senast jag var där, annars säljer cdon.com metallicatröjor, dom leverar rätt fort också, lösskägg finns väl på buttericks, om din stad inte har ett buttericks borde det väl finnas på en leksaksaffär?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska på maskerad den 6:e december tema: "Din idol" och jag tänkte därför klä ut mig till James Hetfield (Sångaren i metallica) med var hittar man bra grejjer?, typ tröjja med metallicatryck, stilren och passande lösskägg?

Fy fan vilken ultimat utklädnad! Bästa du kunde valt.

jag tycker du ska köra på klassik-hetfield look. Ta när han hade låååååååååångt hår.

Eller så kör du på hans senaste med backslick, pollisar som växerihop med getskägget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy fan vilken ultimat utklädnad! Bästa du kunde valt.

jag tycker du ska köra på klassik-hetfield look. Ta när han hade låååååååååångt hår.

Eller så kör du på hans senaste med backslick, pollisar som växerihop med getskägget.

Ja getskägg ska det bli bara jag hittar det.Håret har jag nästan likadant som hans, bara att göra lite backslick.

Denna är påväg 209 + frakt, dyrt kanske, men aja nu är den beställd =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor