felshoe Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 (redigerad) Hola! Jag har märkt att någonting tar upp mer och mer plats på min iPod. Som ni ser på bilden så är det inga bilder, och coverart borde räknas som bildmaterial. Värt att nämnas är också att jag har väldigt få omslagsbilder inlagda på iPoden. Vad är det som tar upp den platsen? Anteckningar? Edit: Det var en jäkligt luddig förklaring. Jag vill självklart veta vad 'övrigt 103MB' kan vara för någonting. http://img140.imageshack.us/img140/4954/ipodgx9.png http://img140.imageshack.us/img140/ipodgx9.png/1/w1280.png Redigerad 24 november, 2008 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Hola! Jag har märkt att någonting tar upp mer och mer plats på min iPod. Som ni ser på bilden så är det inga bilder, och coverart borde räknas som bildmaterial. Värt att nämnas är också att jag har väldigt få omslagsbilder inlagda på iPoden. Vad är det som tar upp den platsen? Anteckningar? http://img140.imageshack.us/img140/4954/ipodgx9.png http://img140.imageshack.us/img140/ipodgx9.png/1/w1280.png Musik? Eller vilken menar du, Att bilder tar 130 mb+? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Musik? Eller vilken menar du, Att bilder tar 130 mb+? Nej, det är 'Övrigt 103MB' som jag funderar över vad fasen det kan vara för något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Musik? Eller vilken menar du, Att bilder tar 130 mb+? Skulle tro att han menar "övrigt". Är du säker på att den har växt, stort? På "övrigt" ligger iPodmjukvara och sånt, finns från början. Hört något om att podcasts även ligger där, men vet inte om det stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Skulle tro att han menar "övrigt". Är du säker på att den har växt, stort? På "övrigt" ligger iPodmjukvara och sånt, finns från början. Hört något om att podcasts även ligger där, men vet inte om det stämmer. Hm. Jag har aldrig uppdaterat den, så den har samma mjukvara som den hade när jag köpte den i april, men då var det betydligt mindre än 103MB som hade tagits upp. Jag har inga podcasts heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m.sandstrom Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 det är programvaran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 det är programvaran Han säger ju att den har ökat utan uppdateringar eller modifikationer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m.sandstrom Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 när man ståppar in iPoden i datorn uppdateras den automatiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 när man ståppar in iPoden i datorn uppdateras den automatiskt NJA. Min frågar om jag vill uppdatera den varje gång en uppdatering släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 när man ståppar in iPoden i datorn uppdateras den automatiskt Om man låter nazi-iTunes använda standardinställningar, ja. Men det gör man ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m.sandstrom Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 jo alltså kör man med orginal så gör den det men varför koppla in den om man inte vill uppdatera ett tips: åter ställ til orginal inställningarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 jo alltså kör man med orginal så gör den det men varför koppla in den om man inte vill uppdatera För att man vill lägga över låtar KANSKE? Min förra iPod blåstes på alla låtar när jag hade automatisk uppdatering, och automatisk synkronisering är det värsta verktyget satan någonsin har skapat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts