Jump to content

Någonting tar upp minne på iPoden

felshoe
 Share

Recommended Posts

Hola! Jag har märkt att någonting tar upp mer och mer plats på min iPod. Som ni ser på bilden så är det inga bilder, och coverart borde räknas som bildmaterial. Värt att nämnas är också att jag har väldigt få omslagsbilder inlagda på iPoden. Vad är det som tar upp den platsen? Anteckningar?

Edit: Det var en jäkligt luddig förklaring. Jag vill självklart veta vad 'övrigt 103MB' kan vara för någonting.

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hola! Jag har märkt att någonting tar upp mer och mer plats på min iPod. Som ni ser på bilden så är det inga bilder, och coverart borde räknas som bildmaterial. Värt att nämnas är också att jag har väldigt få omslagsbilder inlagda på iPoden. Vad är det som tar upp den platsen? Anteckningar?

Musik? :P

Eller vilken menar du, Att bilder tar 130 mb+?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle tro att han menar "övrigt".

Är du säker på att den har växt, stort? På "övrigt" ligger iPodmjukvara och sånt, finns från början. Hört något om att podcasts även ligger där, men vet inte om det stämmer.

Hm. Jag har aldrig uppdaterat den, så den har samma mjukvara som den hade när jag köpte den i april, men då var det betydligt mindre än 103MB som hade tagits upp. Jag har inga podcasts heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor