Skotten_31 Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Själv skulle jag vilja se Vice city igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Samet Skrivet 29 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2010 Skulle vilja se San Andreas, för att det är bra grafik på sa utan förbättring. Undra hur det ser ut med förbättring, Spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2010 (redigerad) Skulle vilja se San Andreas, för att det är bra grafik på sa utan förbättring. Undra hur det ser ut med förbättring, Spännande. Grafikmässsigt skulle det nog se ut som gta4 Jag röstar på Vice City! Jag är sugen på en riktigt glassig miljö att glida runt i edit: haha, aja, well well Redigerad 29 juni, 2010 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2011 (redigerad) Vice City skulle inte vara dåligt men jag tvivlar på att vi får återvända dit. LC var ett undantag eftersom det var staden där gta föddes. Men vem vet? Det jag hoppas mest på är inte direkt grafik utan snarare ett mer långlivat spel, ex san andreas. GTA IV kändes nästan som ett uppdaterat GTA3. EDIT: Jag hoppas att man kan göra uppror. Redigerad 19 januari, 2011 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2011 San Andreas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts