The Dude Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Jobbigt att de ska göra alla dessa lagar. Man borde få göra vad man vill på internet... Kom inte och var ironisk. Det handlar inte bara om hur man tycker upphovsrätt bör utformas, utan om personlig integritet, absurda tvång mot bredbandsleverantörerna, makthavarna som stiftar lagar utan stöd från folket, Reinfeldts lögn om att ”vi kan inte jaga en hel ungdomsgeneration” med mera med mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 (redigerad) Eftersom den är fra/ipred relaterad... =) Redigerad 29 januari, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Eftersom den är fra/ipred relaterad... =) Perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Finns det nått "skydd" emot detta? kommar man kunna skydda sig emot dessa löjligheter? D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Ja det var nåt som Vice tipsade om som de hållde på med för att skydda sig antingen var det i denna tråd eller nån annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Okej, och vad var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Okej, och vad var det? Haha det kommer ja inte ihåg tror det var nåt med black eller nånting på D är inte säker. Vice du kanske vet vad ja menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 http://www.darknet.se/ Det var det som Vice tipsade om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 (redigerad) http://www.darknet.se/ Det var det som Vice tipsade om. Så var det. Ska själv klart skaffa darknet om man inte måste betala som man måste göra för vissa program för att dölja sig. EDIT: Går inte att regga sig? Redigerad 11 mars, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2009 Så var det. Ska själv klart skaffa darknet om man inte måste betala som man måste göra för vissa program för att dölja sig. EDIT: Går inte att regga sig? Såklart att folk vill ha pengar för att du ska kunna ladda ner andra personers spel/filmer/musik..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2009 Oneswarm ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2009 Oneswarm ! Har provat och jag gillar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Jag funderar på att testa http://ipredator.se/ när det sätter igång. Gänget bakom TPB som ligger bakom den. Känns onödigt om man skulle åka dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Finns det inge gratis program som gör att man skyddar sig från FRA och IPRED? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Skydda dig mot IPRED Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Men faaan då. Jag hade planerat att ta det lugnt nu runt 1 april och ett tag framåt för att se vad som händer inom piratvärlden, men nu börjar det läggas ut DVDR av alla Friends-säsonger med meny och extramaterial. 1-4 ligger ute hittills, så de hinner jag få hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Men faaan då. Jag hade planerat att ta det lugnt nu runt 1 april och ett tag framåt för att se vad som händer inom piratvärlden, men nu börjar det läggas ut DVDR av alla Friends-säsonger med meny och extramaterial. 1-4 ligger ute hittills, så de hinner jag få hem. Tanka på. Risken är större att bli träffad av blixten än att Ponten´tar dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Tanka på. Risken är större att bli träffad av blixten än att Ponten´tar dig... Blir mest troligt så, men jag ska ändå ta det lugnt den första veckan kanske, bara för att. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 (redigerad) Blir mest troligt så, men jag ska ändå ta det lugnt den första veckan kanske, bara för att. Samma här. Jag tankar ändå mer än vad jag egentligen behöver. Redigerad 29 mars, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Samma här. Jag tankar ändå mer än vad jag egentligen behöver. Köpte en extra hårddisk på 1tb för ett tag sedan, bara för att lagra upp inför 1 april, OM det blir så att det börjas ta fast personer. Har fyllt den med en otrolig blandning av filmer och serier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts