kobbe Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Som jag har fattat detta med nerladdningen man tankar mer säkert från utländska torrent sidor både om det är open eller closed tracker right? Men om man tankar från svenska trackers som är open eller closed så är man lite mer säkrare på closed tracker än open om man tankar från svenska trackers som är öppna. Hoppas ni fattar mig är lite små trött. Men rätta mig om jag har fel. Självklart är det säkrare på stängda och det är säkrare på utländska men bolag kan mycket väl komma att kolla även där. Bäst i ordning: Stängda utländska trackers Stängda svenska trackers Öppna utländska Öppna svenska Håller ni med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Håller ni med? Ja. Någon som kan tipsa om en bra utländsk tracker med öppen registrering? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Ja. Någon som kan tipsa om en bra utländsk tracker med öppen registrering? Samma här. Pixie du har ett PM snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Samma här. Pixie du har ett PM snart. Tack för tipset, men trackern du tipsade om fokuserade ju endast på spel och jag är mer intresserad av film och musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Tack för tipset, men trackern du tipsade om fokuserade ju endast på spel och jag är mer intresserad av film och musik. Hehe jo ja vet att det var mer för spel. Men den trackern duger för mig atm tills nån har visat nån annan bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Samma här. Pixie du har ett PM snart. Varför skickar du aldrig PM till mig? Jag vill också ha ett PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 (redigerad) Varför skickar du aldrig PM till mig? Jag vill också ha ett PM. För du har inte sagt nåt Quick EDIT: Du har PM about 2 min! Redigerad 21 april, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2009 Swetorrents stänger sin öppna regg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Dom flesta svenska trackers stänger ner sina sidor efter APB har skickat hotmail. Tanka fett fram tills slutet av månaden, för sen är det slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 (redigerad) TANKA, TANKA, TANKA! http://www.newsmill.se/artikel/2009/04/22/...k-pa-pirate-bay Redigerad 23 april, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Dom flesta svenska trackers stänger ner sina sidor efter APB har skickat hotmail. Tanka fett fram tills slutet av månaden, för sen är det slut. Va!? Vad händer i Maj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Va!? Vad händer i Maj? Blir anmälda om dom inte lägger ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Gäller det bara tanka fett eller alla sidor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 (redigerad) Yeeey! \o/ Visste att folk nojja i onödan! Sen kan vi ta den här med för att visa hur pantade de är: Redigerad 23 april, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Dom flesta svenska trackers stänger ner sina sidor efter APB har skickat hotmail. Tanka fett fram tills slutet av månaden, för sen är det slut. Gäller det bara tanka fett eller alla sidor? ÄR DU HELT JÄVLA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Yeeey! \o/ Visste att folk nojja i onödan! Jag hoppas du vet att det där klippet är från 2007. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Jag hoppas du vet att det där klippet är från 2007. Okej, men det är ju fortfarande lika fel, och dem blev fortfarande lika ägda. När kan vi förvänta oss att det då blir "säkert" att ladda ner igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Okej, men det är ju fortfarande lika fel, och dem blev fortfarande lika ägda. När kan vi förvänta oss att det då blir "säkert" att ladda ner igen? Det är väl bara att ladda ner vafan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 När kan vi förvänta oss att det då blir "säkert" att ladda ner igen? När alla slutar tro att man är dödsdömd om man tankar Two and a Half Men S06E19 The Two Finger Rule PROPER HDTV XviD-FQM Ut och tanka bara. Dom kan inte ta fast alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Jag hoppas du vet att det där klippet är från 2007. Eh... hehe jo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts