VickeX Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 (redigerad) En sammanställd lista över hur mycket vi på GTASajten spelar GTA IV. Vill ni vara med på listan så posta eran 'total playtime' och addiction-level så lägger jag till er. Tänker också fråga om någon vet vart man kan hitta den hela listan för addiction-levels. Sökt men bara hittat dessa: • Fiend • Detox / Retox • Wake up Buzz • The weekend is here • That’s some good s*** • Bummed in the Gob • Getting a bit twitchy • Tweaking Hard • High on your Own Supply • Coming Up • Straight Addict • One toke over the line • Serious Habit Det ska finnas fler, så jag undrar om någon vet vart man kan hitta den fullständiga listan. 'Regler': Endast eran totala speltid under stats - general räknas. Har ni spelat på flera profiler (t.ex klarat ut spelet två gånger eller fler) så får ni räkna ihop dem. Om ni spelat utan att sparat så räknas inte den tiden. Endast hela timmar räknas, med avrundning. Har du spelat 52 timmar och 30 minuter så har du spelat 53 timmar, och har du spelat 52 timmar och 29 minuter så har du spelat 52 timmar. Jag hoppas att ni tycker att upplägget är okej. Annars får ni gärna kommentera. Meningen med listan är inte att folk ska få skryta om att dom spelat så mycket, utan bara tt få en koll på hur mycket andra spelat.GTASajtens GTA IV Addicts: VickeX - 104h - Feeling the Rage VaXXoR - 57h - Buying in bulk vicecitylife - 44h - Detox / Retox X X X X X X X X Listan uppdateras varannan månad. Redigerad 23 november, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Vicecitylife - 44h - Detox / Retox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 (redigerad) • Fiend • Detox / Retox • Wake up Buzz • The weekend is here • That’s some good s*** • Bummed in the Gob • Getting a bit twitchy • Tweaking Hard • High on your Own Supply • Coming Up • Straight Addict • One toke over the line • Serious Habit Va? Hur ser man vad jag har? Redigerad 23 november, 2008 av gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 57h Buying in bulk Sen har jag spelat massa utan att spara också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Va? Hur ser man vad jag har? I spelet går man in på Stats och sen bläddrar man ner till Addiction level. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Sen har jag spelat massa utan att spara också. Samma här. Säkert runt 20-30 timmar, men det räknas tyvärr inte. Då man knappast kan vara helt säker på hur länge man spelat om man inte sparat. Lägger till er på listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts