Wallsten82 Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Var ligger Drive in (gamla??) i området Arena?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtaÄger Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=TT_JbQiRZ04 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 21 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=TT_JbQiRZ04 Tack så mycket, en mycket talande film,nu går det inte att missa den jäveln =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtaÄger Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 varsågod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Tack så mycket, en mycket talande film,nu går det inte att missa den jäveln =) Torped? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 25 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Torped? Yes box Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Yes box Jag letade efter han så jävla länge. Så var han i pacific beach eller något sånt. Jag trodde att inga hus låg där så jag letade inte där :: Har f.ö. klarat båda torped uppdrag, finns det fler?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 25 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Jag letade efter han så jävla länge. Så var han i pacific beach eller något sånt. Jag trodde att inga hus låg där så jag letade inte där :: Har f.ö. klarat båda torped uppdrag, finns det fler?? Ja finns 4 eller 5 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Ja finns 4 eller 5 st. Alltså jag menar inte människor man ska döda utan listorna. Har fått 2 listor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 25 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Alltså jag menar inte människor man ska döda utan listorna. Har fått 2 listor. Jag menar också listor,finns 4-5 olika Hitmanuppdrag. Om du inte vill leta upp alla kan jag berätta var de är,de jag kommer ihåg iallafall Vilka har du gjort?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Jag menar också listor,finns 4-5 olika Hitmanuppdrag. Om du inte vill leta upp alla kan jag berätta var de är,de jag kommer ihåg iallafall Vilka har du gjort?? Den där barrio och den där man ska döda byxlösa polisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 25 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Den där barrio och den där man ska döda byxlösa polisen Okej,tror du menar Trailerpark (byxlösa snuten) Lite svårt att komma ihåg,sitter inte vid spelet heller men jag kommer ihåg att där är en på fängelseön. När jag kommit hem kan jag kolla mer noga. Men du kan ju leka med fängelseöns hitmanuppdrag sålänge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts