Jump to content

Tagentbord.

Xazzi
 Share

Recommended Posts

Då teknikfrågorna är borta från TROMS så får jag väll fråga en snabb fråga med en topic.

----

Hej! Händer ibland när jag stänger av datorn något konstigt. Det konstiga är att capslock på tagentbordet fortsätter lysa även om datorn är av. Är det här något dåligt? Kan något skadas? När det händer så sätter jag på datorn igen och stänger av, för att åtgärda det hela, men kan ju missa det någon gång och vill inte komma hem till ett trasigt tagentbord. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då teknikfrågorna är borta från TROMS så får jag väll fråga en snabb fråga med en topic.

----

Hej! Händer ibland när jag stänger av datorn något konstigt. Det konstiga är att capslock på tagentbordet fortsätter lysa även om datorn är av. Är det här något dåligt? Kan något skadas? När det händer så sätter jag på datorn igen och stänger av, för att åtgärda det hela, men kan ju missa det någon gång och vill inte komma hem till ett trasigt tagentbord.:)

Slocknad lampen efter ett tag? Jag tycker det låter som att det finns kvar ström i systemet och därför lyser lampan, inte som helst att vara orolig över.

har du föresten en sådan strömbrytare med röd knapp? Jag rekomenderar det start till alla forumiter, stänger själv altid av på röda knappen efter windows avslutats och då slukar datorn absolut ingen ström. Man slipper stänga av skärm osv

Länk till kommentar
Dela på andra sidor