Xazzi Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Då teknikfrågorna är borta från TROMS så får jag väll fråga en snabb fråga med en topic. ---- Hej! Händer ibland när jag stänger av datorn något konstigt. Det konstiga är att capslock på tagentbordet fortsätter lysa även om datorn är av. Är det här något dåligt? Kan något skadas? När det händer så sätter jag på datorn igen och stänger av, för att åtgärda det hela, men kan ju missa det någon gång och vill inte komma hem till ett trasigt tagentbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Då teknikfrågorna är borta från TROMS så får jag väll fråga en snabb fråga med en topic. ---- Hej! Händer ibland när jag stänger av datorn något konstigt. Det konstiga är att capslock på tagentbordet fortsätter lysa även om datorn är av. Är det här något dåligt? Kan något skadas? När det händer så sätter jag på datorn igen och stänger av, för att åtgärda det hela, men kan ju missa det någon gång och vill inte komma hem till ett trasigt tagentbord. Slocknad lampen efter ett tag? Jag tycker det låter som att det finns kvar ström i systemet och därför lyser lampan, inte som helst att vara orolig över. har du föresten en sådan strömbrytare med röd knapp? Jag rekomenderar det start till alla forumiter, stänger själv altid av på röda knappen efter windows avslutats och då slukar datorn absolut ingen ström. Man slipper stänga av skärm osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Trådlöst? Isf är det bara att vänta på att det ska gå in i "viloläge". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Det här hände mig med mitt gamla tangentbord också (icke trådlöst) Det höll på så i de tre-fyra åren jag hade det. Jag vande mig ganska snabbt och inget hände tangentbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Har för mig att vissa moderkort har en sådan funktion som gör så att tangentbordet lyser om det finns störm kopplat till dator, så man vet att datorn har störm.. Kan nog stängas av i BIOS om du inte gilalr det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Då teknikfrågorna är borta från TROMS så får jag väll fråga en snabb fråga med en topic. That's the way to do it! OnT: Låter som att det antingen körs på batteri eller att det fortfarande får ström på nåt annat sätt. Säger som kobbe, röda lampan är alltid bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts