Vice. Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 (redigerad) Vote: Paprika Redigerad 21 november, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Paprika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Paprika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Om det första alternativet uttalas "PAA-prika" valde jag rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Konstig tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 (redigerad) Konstig tråd. Hahaha ja, jag blev lika förvånad. Man vet aldrig vad man får se när man loggar in på forumet nu för tiden... Redigerad 21 november, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Om det första alternativet uttalas "PAA-prika" valde jag rätt I'm with you! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Paaprika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Paprika.. Vem fan säger papprika? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 (redigerad) PAA-prika. EDIT: En gammal lärare till mig sade "Paprikka" typ. Oerhört jobbigt. Redigerad 21 november, 2008 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Vad vill du uppnå med undersökningen, finns det någon bakgrund till varför du postade tråden? Tåden verkar helt värdelös, men jag kan ju tillägga att jag utalar det "paprika". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Vad vill du uppnå med undersökningen, finns det någon bakgrund till varför du postade tråden? Tåden verkar helt värdelös, men jag kan ju tillägga att jag utalar det "paprika". Uppnå ungefär samma mål som RavenE hade med sin pommefritt tråd, att veta hur folk uttalar ordet. Mycket eftersom det kan uttalas på olika vis. Ädlare var det tyvärr inte. Tråkigt att du tycker den är värdelös. Förvisso är det ingen djup filosofisk tråd men man skall vara glad åt det lilla. Finns så mycket mer man kan bli glad åt då. =) Tänk om bara superseriösa, djupa trådar hade skapats. Va lite trådar det hade funnits då. Nu kan du logga in på morgonkvisten och se en liten skön halvseriös tråd som du kan, inte bara posta i, utan även vota i. Dricka en kopp varmt kaffet framför datorn denna regniga kalla höstdag, och tänka: "haha vilken tråd. xD Ja jäklar i min lilla låda..." Inte illa va...? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Uppnå ungefär samma mål som RavenE hade med sin pommefritt tråd, att veta hur folk uttalar ordet. Mycket eftersom det kan uttalas på olika vis. Ädlare var det tyvärr inte. Tråkigt att du tycker den är värdelös. Förvisso är det ingen djup filosofisk tråd men man skall vara glad åt det lilla. Finns så mycket mer man kan bli glad åt då. =) Tänk om bara superseriösa, djupa trådar hade skapats. Va lite trådar det hade funnits då. Nu kan du logga in på morgonkvisten och se en liten skön halvseriös tråd som du kan, inte bara posta i, utan även vota i. Dricka en kopp varmt kaffet framför datorn denna regniga kalla höstdag, och tänka: "haha vilken tråd. xD Ja jäklar i min lilla låda..." Inte illa va...? =) Du borde göra en om dämpningspapper, Det är kul ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Du borde göra en om dämpningspapper, Det är kul ! Haha ja det var en klassiker. xD Får vi ordna längre fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 null vote. för övrigt gillar jag den gammla tråden "hur kissar du?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Om det första alternativet uttalas "PAA-prika" valde jag rätt PAA-prika. EDIT: En gammal lärare till mig sade "Paprikka" typ. Oerhört jobbigt. Min hemkunskapslärare sade "papprikka". Det tyckte vi var kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Papa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Paprika! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Whats up med alla meningslösa trådar? Den här uppfyller exakt lika mycket skit som pommes tråden. Alla uttalar skiten likadant, sen finns 1% efterblivna som uttalar det fel, det är också dessa som är särskrivande särbarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Whats up med alla meningslösa trådar? Den här uppfyller exakt lika mycket skit som pommes tråden. Alla uttalar skiten likadant, sen finns 1% efterblivna som uttalar det fel, det är också dessa som är särskrivande särbarn. Håller med där. Alltså, även om det är loungen finns det väl en gräns. Skapa en tråd som heter "Vilka ord uttalar du på annorlunda sätt än alla andra och blir mobbad för det?", så kan man samla allt i en istället för att skapa en för varje ord som någon säger på annorlunda sätt och blir mobbad för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts