Weener Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Lek med Spånsugarsystemet (aka. Snabelsugen). Det retar gallfeber på ALLA träslöjdslärare. Kan fortfarande höra träslöjdlärarnas ekande stämmor när dom skriker " NEJ, NEJ! LEK INTE MED SNABELSUGEN, DET KOSTAR FLERA TUSEN ATT REPARERA DOM!" Visserligen satte vid om mot våra kukar och så vidare.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Lek med Spånsugarsystemet (aka. Snabelsugen). Det retar gallfeber på ALLA träslöjdslärare. Kan fortfarande höra träslöjdlärarnas ekande stämmor när dom skriker " NEJ, NEJ! LEK INTE MED SNABELSUGEN, DET KOSTAR FLERA TUSEN ATT REPARERA DOM!" Visserligen satte vid om mot våra kukar och så vidare.... Vad gjorde ni då på de andra lektionerna? De som saknade spånsug... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Vad gjorde ni då på de andra lektionerna? De som saknade spånsug... Hahahaha, åh! Du är så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Vad gjorde ni då på de andra lektionerna? De som saknade spånsug... Gympa - Repklättring, behöver jag säga mer? Åååh så det kicklas i pungen. Stön. Matte - Linjaler funkar till mycket. Biologi - Utforska våra kroppar Kemi - Exprimentera med snopparna Musik - KÖRDE UPP INSTRUMENT I ANALEN PÅ VARANDRA! ÅÅH SÅ SKÖNT, KNULLA KNULLA! AAAAAAAAAAAAAAAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Inga hundar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Gympa - Repklättring, behöver jag säga mer? Åååh så det kicklas i pungen. Stön. Matte - Linjaler funkar till mycket. Biologi - Utforska våra kroppar Kemi - Exprimentera med snopparna Musik - KÖRDE UPP INSTRUMENT I ANALEN PÅ VARANDRA! ÅÅH SÅ SKÖNT, KNULLA KNULLA! AAAAAAAAAAAAAAAH! Och här har vi anledningen varför Weener brukar dra bögskämt i sina låtar! I SEE WHO YOU ARE, BROTHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Själv gjorde man en gitarr... Dock blev den aldrig klar för halsen blev helt fel och jag skulle inte ha ork att installera mikrofoner och skit... Dock ett väldigt roligt arbete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 He hum . En gång skulle jag gröpa ur en sittande buddah av en tjock bit planka. Det var rätt så många som gjorde det och deras blev helt perfekta. Men, erm, jag, hrm, min "buddah" såg till min lärares stora förtret och mina vänners glädje ut som en, erm, dildo . Observera att detta inte var meningen alls. Det bara råkade bli så helt enkelt. IG till mig så jag fick göra något annat istället. Pinsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts