Voorhees93 Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Hej har nån någon idé om vad man skulle kunna göra i träslöjden? Finns säkert redan trådar om detta men dom är döda och inget intresserar mig. Ok, har redan gjort en pall, låda, kniv, baseball-trä mm. Tycker inte att en hylla är så avancerad så vill inte göra det. Skåp tycker jag är "för mycket", och inget inom metallslöjd. Kom med förslag..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Raketmotor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Giljotin är det enda vettiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Eller som jag, ingenting. Har dock inte slöjd längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Large Hadron Collider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Voorhees93 Skrivet 20 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 -Too serious..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Raketmotor. Gör det. Det är lätt och farligt. Jag är seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Gör som jag gjorde, en krokodil! Grrr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 jag vet en bra å enkel idé frö träslöjden, har dock noll ork just nu, men länkar bild å all skit sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Gör det. Det är lätt och farligt. Jag är seriös. Jag vill se komponenterna. Jag ska bygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 En ny skola En gitarr En säl Ett munspel En robot En lägenhet Diktbok Flagga Plankstek Lite förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Gör en dreidel. Dreidel, dreidel, dreidel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Gör som jag och en kompanjon: ett ankhus. Vi sålde det för 200 spänn sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Gör en dreidel. Dreidel, dreidel, dreidel... "Dreidel (hebr. סביבון, Sevivon) är en fyrsidig snurra oftast gjord av trä, som används på den judiska högtiden Chanukka. Dreidlns sidor har vardera ett tecken som har en betydelse för spelets gång. Spelet går ut på att vinna så många nötter, godis eller småmynt som möjligt" Tillochmed på högtiderna så försöker judarna stjäla till sig så mycket som möjligt. Typiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Jag vill se komponenterna. Jag ska bygga. + http://www.danisco.com/cms/resources/file/eb1d8206f80b6f2/florsocker.jpg Ta ett metallrör (papprör funkar), banka en bentonitplugg (t.ex. kattsand) i ena änden. Banka ner det välskiktade raketbränslet (60/40, kno3/socker) i omgångar, sedan en till bentonitplugg i den andra änden. Gör en core genom att borra hål i ena bentonitänden och sedan genom hela blandningen och stanna vid den andra pluggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Något litet. Jag gjorde en minigolfbana i åttan, och den där groteskt stora plywoodskivan tog plats i rummet i säkert tre år. Nej, tacka vet jag min svampask! Har stått som trogen sudd- och pennstifthållare sedan nian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 + http://www.danisco.com/cms/resources/file/eb1d8206f80b6f2/florsocker.jpg Ta ett metallrör (papprör funkar), banka en bentonitplugg (t.ex. kattsand) i ena änden. Banka ner det välskiktade raketbränslet (60/40, kno3/socker) i omgångar, sedan en till bentonitplugg i den andra änden. Gör en core genom att borra hål i ena bentonitänden och sedan genom hela blandningen och stanna vid den andra pluggen. Lägga i vassa metallbitar, bygga ett munstycke så den kan accelerera, luftmotstånd så den håller sig stadig i luften och valfri människa. tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 (redigerad) Tillochmed på högtiderna så försöker judarna stjäla till sig så mycket som möjligt. Typiskt. Judarna är bara snåla, det är zigenarna som snor! --- Giljotin nämndes förut, det är ett bra och roligt förslag... Jag har själv gjort en som blev ball. Av de saker jag har gjort i träslöjden så har jag här hemma kvar en större trälåda och en fotpall, så om du vill göra användbara saker bör du satsa på något sådant. Redigerad 20 november, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 En säl Gör en lite större hylla då, något som inte är så simpelt. Tex 5 "våningar" istället för 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Har gjort två saker som jag verkligen tycker om, en kniv och en svepask. Eftersom att du gjort en kniv blir svepask mitt tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts