VaXXoR Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Hej! Vaknade inatt av att min dator började knastra. Och det kom ifrån nätaggregatet. Drog ur strömsladden och satte in den igen. Men det började knastra igen. Tillslut slutade det kanstra och jag provade sätta på datorn. Och då startar den inte. Det varkar typ vara glapp eftersom datorn startar ibland om man har sladden på ett visst sätt men stängsav eftersom det läget inte går att få till så länge. Kan också lägga till att datorn var inte på när den började låta. Sladden var i, men den var inte igång. Vad kan vara felet? Tycker det är konstigt om den är trasig redan Har ett Corsair tx750W aggregat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Det brukar knastra när man inte trycker i sladden helt. Provat en annan sladd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Det brukar knastra när man inte trycker i sladden helt. Provat en annan sladd? Provat 3 stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Kontakta butiken och returnera nätagget(eller datorn om du köpte den monterad). Går helt klart på garantin om det går sönder så snabbt Förhoppningsvis så har inte problemet spridit sig till resten av datorn och stekt kretsar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Kontakta butiken och returnera nätagget(eller datorn om du köpte den monterad). Går helt klart på garantin om det går sönder så snabbt Förhoppningsvis så har inte problemet spridit sig till resten av datorn och stekt kretsar Har dustin något ställe i stockholm man kan åka till? Pappa sa att det ska finnas en butik i stan. Men dom kanske bara sköter saker via nätet. Stänger av den helt nu tills man skickar in den eller hur vi nu gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Har dustin något ställe i stockholm man kan åka till? Pappa sa att det ska finnas en butik i stan. Men dom kanske bara sköter saker via nätet. Stänger av den helt nu tills man skickar in den eller hur vi nu gör. Tror dom enbart har kontor i stockholm Kontaktformulär för returförfrågan: http://www.dustin.se/DynamicPage.aspx?grou...amp;pageID=1038 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stenxx Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Så går det Alltid lika kul när alla forumtroll failar stenhårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Så går det Alltid lika kul när alla forumtroll failar stenhårt Gäsp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Så går det Alltid lika kul när alla forumtroll failar stenhårt Jag hoppas att du skojar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Jag hoppas att du skojar. Det gör han inte Aja, ska lämna in datorn någonstans och kolla om dom hittar något mer fel. Sen får jag väll skicka tillbaks nätagget och få hem ett nytt. Ska nog be någon kunnig sätta in det den här gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 (redigerad) Så går det Alltid lika kul när alla forumtroll failar stenhårt Jag undrar vem det är som är ett troll egentligen. Redigerad 20 november, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Så går det Alltid lika kul när alla forumtroll failar stenhårt Sluta skämma ut dig själv, tänker du börja argumentera emot Corsair-nätagg nu också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Så går det Alltid lika kul när alla forumtroll failar stenhårt Pinsamt, dumjävel. Finns inget i dagens läge som masstillverkas som inte det är fel på. Det krävs bara otur att få tag i en produkt som det är fel på. Ett nära och enkelt exempel är mina skärmar jag köpte. (2 identiska skärmar), den ena funka, den andra hade döda pixlar. Skickade tillbaka den trasiga och fick en ny direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Hmm. Sitter på en annan dator nu (på samma plats som min riktiga står). Och nu när jag sitter på denna så kan den också låta konstigt. När jag skrollar så hör man ett gnissel ljud och datorn kan låta väldigt konstigt när man startar den. Det gnissliga ljudet när man skrolla och körde vissa spel hör nu med. Det är ett svakt ljud, men på min förra så lät det ganska mycket när man spelade. Är det något fel på mina eluttag?:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Har du datorn jordad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Har du datorn jordad? Sitter på min pappas Laptop nu så den är nog det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Sitter på min pappas Laptop nu så det är nog det. Är kontakten du pluggar inte den i och själva uttaget jordat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts