Juster Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Teknikfrågor, gör en tråd i Dator&Teknik-forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Teknikfrågor, gör en tråd i Dator&Teknik-forumet. passsar på att fråga, vad är DVD5 och DVD9 skivor? Skillnader mellan vanliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Spelet är f.ö. antagligen komprimerat och delat när de lägger det på flera skivor. Vill dem lägga spelet på 1 SL-skiva, men ändå är för stort för skivan och för litet för en DL slipar dem antagligen ner det lite på några saker som det skulle kunna vara utan för att sedan rymmas på en SL-skiva, och inte gå på förlust för att betala dubbelt upp för en DL så de extra 100mb rymms med. passsar på att fråga, vad är DVD5 och DVD9 skivor? Skillnader mellan vanliga? http://en.wikipedia.org/wiki/DVD#DVD_capacity Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 28 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Jag har ett problem. Jag har en .iso fil på 4.86GB. Går det att komprimera den eller nått så att den får plats på en DVD? Det är en spel-iso vi pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Jag har ett problem. Jag har en .iso fil på 4.86GB. Går det att komprimera den eller nått så att den får plats på en DVD? Det är en spel-iso vi pratar om. Hur gör du när du bränner? Lägger du på iso-filen genom data-bränning, eller bränner du en image bränning eller vad man skall kalla det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 1 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Jag bränner en DVD-Image i nero om det var det du undrade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Jag har ett problem. Jag har en .iso fil på 4.86GB. Går det att komprimera den eller nått så att den får plats på en DVD? Det är en spel-iso vi pratar om. Splitta den på två skivor i stället, annars riskerar du bara att det går sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 6 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2008 Hur kan man göra det på ett bra sätt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2008 Packa upp ISO filen, ta bort onödiga språkfiler och komprimera på nytt, bränn. Funkar på vissa spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2008 Hur kan man göra det på ett bra sätt då? http://www.dekabyte.com/filesplitter/ Wie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts