MyStiC Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Varför känns det som att den här tråden har blivit en spamtråd bara? ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Var tog snön vägen? http://upl.gizgiz.nu/files/naw.gif http://upl.gizgiz.nu/files/Untitled_Panorama1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Henki är en riktig stalker eh? (Ditt nästa uppdrag är att fota kebab när han fotar ut från sitt fönster. $400 står på spel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 (redigerad) waat d0 u mean? Redigerad 5 december, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Aldrig att jag lägger upp en bild i den här tråden. Synd att man inte fick se Tackleberrys utsikt, något(någon) måste ha skrämt honom att ta bort bilden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Edit: Linköping, 20 november. Jag åkte förbi nedanför dig idag och utbrast till min flickvän och hennes vän: "Här uppe bor Kebab! Man kanske skulle hälsa på!" Fick konstiga blickar av nån anledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Jag åkte förbi nedanför dig idag och utbrast till min flickvän och hennes vän: "Här uppe bor Kebab! Man kanske skulle hälsa på!" Fick konstiga blickar av nån anledning Hmmmm. Igår var det marschaller och mys ute i parken, vet inte varför. Lägg även märke till det fulsnygga ljuset de fixade vid fontänen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2008 Hmmmm. Igår var det marschaller och mys ute i parken, vet inte varför. Lägg även märke till det fulsnygga ljuset de fixade vid fontänen. Vad lite snö ni har! Här har vi så mycket att strömmen går varannan timme! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 6 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2008 Vad lite snö ni har! Här har vi så mycket att strömmen går varannan timme! Här har vi ingen snö alls. Bild kommer när det blivit ljust nog att ta en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Mora 20081207 35-40 cm Snö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 (redigerad) taget idag. ser inte ut som så mycket snö men det är väl en 30-50 cm. ja förresten, det där är inte från mitt fönster, utan från altanen.. tihi. Redigerad 7 december, 2008 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Jag tyckte fan att jag såg en kamerablixt utanför mitt fönster nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Jag tyckte fan att jag såg en kamerablixt utanför mitt fönster nyss. Henkiboijjj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Jag tyckte fan att jag såg en kamerablixt utanför mitt fönster nyss. Ring 112 och säg att du har blivit stalkad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Ring 112 och säg att du har blivit stalkad [youtube-old]09nOMorQbdU[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Inte så roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 (redigerad) Svängde förbi Kebabs hus idag igen. Jag gissar på att du bor där grisen är.. Erkänn nu att jag har rätt http://pici.se/pictures/WZFLtoTyu.jpg Inte för att man ser själva grisen för att min mobilkamera är sämst men ändå. Det är där det är nånslags fyrkant. Fresten. Om ni ser två stycken som står på stan o delar ut lappar ifrån bokmedia så ta gärna o hälsa o fråga vilken som är jag Redigerad 10 december, 2008 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 OMG, någon minut senare och jag hade varit med på bilden! Stod i kassan på Hemköp när du tog den. Och..gris? Det känner jag inte till, nu måste jag ut och kolla i grannarnas fönster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 OMG, någon minut senare och jag hade varit med på bilden! Stod i kassan på Hemköp när du tog den. Och..gris? Det känner jag inte till, nu måste jag ut och kolla i grannarnas fönster Hur vet du det? Såg du honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 OMG, någon minut senare och jag hade varit med på bilden! Stod i kassan på Hemköp när du tog den. Och..gris? Det känner jag inte till, nu måste jag ut och kolla i grannarnas fönster Åååh!! Jag tänkte ställa mig o skriva Kebab i gruset men det va ju en massa idioter som stod o spela nåt spel över hela parken :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts