RavenE Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Någon som är på att åka och hälsa på Kebab någon dag? Vill han inte öppna kan vi alltid sätta upp lite skyltar utanför. Ta ett lakan. Skriv "HEJ KEBAB //DU VET VILKA". Sätt upp det utanför hans fönster, finns många fina platser där på torget. Gå därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Wait, WHAT?! Nämen, om vi säger såhär: Det finns värre personer att stalka än Kebab, och pga att personen ifråga faktiskt har blivit stalkad tidigare är det kanske inte mycket att skoja om. ...men Kebab ska inte tro han går säker för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Hmm knappt så man vågar lägga upp någon bild med risk för att bli stalkad av Henkibojj Skulle jag lägga upp en bild så skulle det vara väldigt avslöjande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Henki: Du kan ju ändå inte stalka Hultenius nu när du har träffat honom. Blir ju inte samma grej. Hmm knappt så man vågar lägga upp någon bild med risk för att bli stalkad av Henkibojj Skulle jag lägga upp en bild så skulle det vara väldigt avslöjande... Bor du också i Linköping? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Scchhh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 (redigerad) Bor du också i Linköping? Scchhh! Edit: Kanske skulle stalka den enda(?) forumiten här i Östersund? Bor ju bara några hundra meter från mig typ. Redigerad 1 december, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Kanske skulle stalka den enda(?) forumiten här i Östersund? Bor ju bara några hundra meter från mig typ. Gör det ta även några bilder och skapa sedan tråden smygfoton av forumiter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 (redigerad) Scchhh! Ajdå. Jävlar STUPRÖR! @Kebab: Njae, kanske inte, men även om jag inte gjort det hade jag nog låtit bli ändå. Kan tänka mig att det är saker man inte skämtar om ifall man varit med om det tidigare på riktigt. Han är för övrigt skitschysst IRL, förvånansvärt "öppen" eller hur man ska kalla det. Relaxed. Nästan lika mycket som jag vill minnas att Jacker och Siana var Redigerad 1 december, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 (redigerad) Skriv bara "KEBAP ER SOET" på hans fönster. Stege Färg Pensel Klart! Redigerad 1 december, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Scchhh! Never. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Never. Then I was right! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Never. Är du säker? För om 3 min kommer det knacka på din dörr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Är du säker? För om 3 min kommer det knacka på din dörr Tycker du kan ta en bild från ditt fönster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Tycker du kan ta en bild från ditt fönster. Glädjedödare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 (redigerad) Glädjedödare TA BILD FRÅN DITT FÖNSTER SÅ KOMMER JAG O STALKAR DIG (obs, inte caps, shift all the way) edit: skojjiga är att jag vet var du bor.. borde åka till dig och fota ditt fönster Redigerad 1 december, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 edit: skojjiga är att jag vet var du bor.. borde åka till dig och fota ditt fönster do it do it do it do it do it do it do it do it do it do it do it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 MEN KOLLA NU VA! okka har en kompis! okkas kompis (emma!) har en halvbror som heter Andreas som är jättesöt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 (redigerad) MEN KOLLA NU VA! okka har en kompis! okkas kompis (emma!) har en halvbror som heter Andreas som är jättesöt! Gof? wtf? Smisk på dig Henkiboijj: Känner fan för det.. När föräldrarna har tankat bilen så kanske jag gör det =P (snylta bensin ftw) Redigerad 2 december, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Vad försiggår i den här tråden, egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 skojjiga är att jag vet var du bor.. borde åka till dig och fota ditt fönster Ähh gizmo du kommer inte kunna lyckas stalka mig men om du nu skulle lyckas så vet jag ju var du bor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts