Vice. Skrivet 30 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Nu känner man igen Skåne, igen! =) Dagens bild: Lund 30/11-08. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Inte min bild, men har ni sett ett träd så kan ni nog föreställa er resten. Skogssida är klaertskoent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 (redigerad) Redigerad 1 december, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Jag gjorde lite research och jag vet ifrån vilket fönster Kebab tar korten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 (redigerad) There is only one way to avenge this... http://www.gtasajten.com/forum/style_emoticons/default/cool.gif Jag gjorde lite research och jag vet ifrån vilket fönster Kebab tar korten Jag får det till nåt av de här fönstren, men vilket av dem vet jag inte. Redigerad 1 december, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Zomg sluta stalka kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Zomg sluta stalka kebab Det roligaste är väl nästan att han lär bli orolig när han får höra min och henkibojjs välarbetade plan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 (redigerad) @Dude: Det finns värre saker jag skulle kunna visa upp om jag fick för mig det, men pga tidigare incidenter vore det väldigt osmart att göra Btw får Kebaben stalka upp mitt fönster när som Det roligaste är väl nästan att han lär bli orolig när han får höra min och henkibojjs välarbetade plan. Pax för fasadklättringsdelen! Btw, HÄR stod jag och tog kortet... Redigerad 1 december, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 :) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Zomg sluta stalka kebab Hahahahahaha! Humor på hög nivå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Norrköping, 1/12: http://img50.imageshack.us/img50/8364/fnsteral8.th.jpg Stalkning undanbedes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Näe det roligaste kommer vara när kebab upptäcker att hans kudde blivit uppskuren mitt i natten när han låg där och sov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Norrköping, 1/12: http://img50.imageshack.us/img50/8364/fnsteral8.th.jpg Åh, utsikt över adventsljusstaken och allt! Stalkning undanbedes. Jag ska försöka, men jag kan inte lova något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Näe det roligaste kommer vara när kebab upptäcker att hans kudde blivit uppskuren mitt i natten när han låg där och sov. Snälla Henki, do it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Norrköping, 1/12: http://img50.imageshack.us/img50/8364/fnsteral8.th.jpg Stalkning undanbedes. Åh, utsikt över adventsljusstaken och allt! Jag ska försöka, men jag kan inte lova något. BAAAAHAHAHAHA DÄR GÅR JAG FÖRBI VARJE GÅNG JAG SKA HEMHEM! JAG tänker då inget lova!! Väldigt nära Kungsgatan och Skvallertorget, aye? Inte heller långt ifrån Butgatan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 @Dude: Det finns värre saker jag skulle kunna visa upp om jag fick för mig det, men pga tidigare incidenter vore det väldigt osmart att göra Wait, WHAT?! Norrköping, 1/12: http://img50.imageshack.us/img50/8364/fnsteral8.th.jpg Stalkning undanbedes. Tror till och med jag vet var det där är. Näe det roligaste kommer vara när kebab upptäcker att hans kudde blivit uppskuren mitt i natten när han låg där och sov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Någon som är på att åka och hälsa på Kebab någon dag? Vill han inte öppna kan vi alltid sätta upp lite skyltar utanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Norrköping, 1/12: http://img50.imageshack.us/img50/8364/fnsteral8.th.jpg Stalkning undanbedes. Äsch, när man säger sånt går det ju inte att inte stalka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Någon som är på att åka och hälsa på Kebab någon dag? Vill han inte öppna kan vi alltid sätta upp lite skyltar utanför. Jag är på! Lätt.. Träffa lite nytt skönt folk bangar man aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts