Tweak Skrivet 7 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2010 Haha, precis. Lite pessimistiskt kanske men sommaren kommer gå så ruskigt snabbt och snart ser det ut sådär igen på våra balkonger och uteplatser.. Blir lite trött på mig själv men jag blir inte alls ledsen av bilderna. Det är ju så jävla mysigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2010 Jag var tvungen! PS3-programmets cheesy standardsoundtrack gjorde det bara ännu bättre, det blev till och med i takt och allt http://www.youtube.com/watch?v=lmtnBBEdV-A :D OMG WHAT DOES IT MEAN!==!==!?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Inte utanför mitt fönster, men det passar ändå bäst i den här tråden: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Inte utanför mitt fönster, men det passar ändå bäst i den här tråden: Fyfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Inte utanför mitt fönster, men det passar ändå bäst i den här tråden: WHAT THE FUCK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 (redigerad) Fyfan WHAT THE FUCK Hihi, det där var visserligen uppe i fjällen, men ändå. Sjukt tidigt. Såhär såg det ut ~10-15 mil söder om Östersund igår: Redigerad 26 september, 2010 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Hihi, det där var visserligen uppe i fjällen, men ändå. Sjukt tidigt. Såhär såg det ut ~10-15 mil söder om Östersund igår: Mina hemorter med andra ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Hihi, det där var visserligen uppe i fjällen, men ändå. Sjukt tidigt. Såhär såg det ut ~10-15 mil söder om Östersund igår: Sverige är inte en plats skapad att leva på. Det där är bara fullständigt galet, fel och jäkligt vidrigt. Sverigedemokratiskt.. Usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Hihi, det där var visserligen uppe i fjällen, men ändå. Sjukt tidigt. Såhär såg det ut ~10-15 mil söder om Östersund igår: Så sjukt. Och här nere i söder är det 25+ och paraplydrinkar. Yee right in my dreams... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Mina hemorter med andra ord Vemdalen-området? Se på fan! Sverige är inte en plats skapad att leva på. Det där är bara fullständigt galet, fel och jäkligt vidrigt. Sverigedemokratiskt.. Usch. Haha, tycker det är najs att vintern börjar krypa sig inpå. Så sjukt. Och här nere i söder är det 25+ och paraplydrinkar. Yee right in my dreams... Haha, you wish! Tur att vi är vana och förberedda här i alla fall. Stockholmarna verkar glömma varje år att dom bor i Sverige där det faktiskt kommer snö några månader per år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 Alla som gillar snö är sverigedemokrater. Brr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 Alla som gillar snö är sverigedemokrater. Brr. Vilken paradox. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 Såhär är utsikten ifrån lilla Eksjö. http://data.fuskbugg.se/dipdip/_IMG_0289.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 28 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2010 Eriksberg, för typ 20 minuter sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 28 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2010 (redigerad) Jag ser knappt ut genom mitt fönster ens. Men om jag verkligen anstränger mig, och ställer mig upp. Så ser det ut ungefär såhär! Redigerad 28 november, 2010 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 28 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2010 Vemdalen-området? Se på fan! Nja, Ljusdal. Verkar som att jag har lite fel på väderkornet dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2010 Två bilder från ikväll! http://img97.imageshack.us/img97/5312/dsc0008222.jpg http://img842.imageshack.us/img842/9907/dsc00122222.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2010 Jag orkar inte ta några bilder, men ni kan väl visualisera hur det ösregnar här ute just nu. Haha! Att gå hem var jätteroligt. Uppförsbacke hela vägen, och hela Göteborg är en skridskobana just nu. Det var som att gå på ett rullband, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts