Wu Zi Mu Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 Man kan "se" saker med annat än blotta ögat Brown eye? Nä jag är bara oseriös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 Norrsken finns inte på sommaren, men jag kan fixa ett till nästa vinter om du fortfarande är intresserad då. Gärna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 Gärna! Får man fråga vad du ska ha det till? Midnattssolen (knäppte den precis). Jävligt mycket tydligare vanligtvis men har inga fina bilder sparade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 (redigerad) http://img824.imageshack.us/img824/966/img0291s.th.jpg Hatar den jävla maskinen som står utanför! Drar igång tidigt på morgonen, väckt mig varje morgon i över en vecka nu! Redigerad 14 juni, 2010 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 Man kan "se" saker med annat än blotta ögat Pic or it didn't happen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 Här är från mitt fönster. Ser ända till globen, kaknästornet och så även in till Love stockholm i helgen. Massa blixtar och spotlights. Ganska bra utsikt Klicka för större bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 Pic or it didn't happen! Amenvaf.. man vet vad som orsakar norrsken (kosmisk strålning). Detta län detekteras och därmed kan antas med allra största säkerhet att norrsken existerar även på sommaren. Det är bara det att ljuset som avges i reaktionen är för svagt för att kunna synas när det är så pass ljust ute som på sommaren. Du kan ha varit smått oseriös, men. there. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 En aning OT men... Nästan jobbigt vad man blir deprimerad när man kollar på bilderna i början av förra sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 En aning OT men... Nästan jobbigt vad man blir deprimerad när man kollar på bilderna i början av förra sidan. Vadå då? För att det är snö på bilderna? Själv tycker jag att speciellt Dudes snöbilder är riktigt mysiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 (redigerad) hmm. en edit blev till en repost tack vare AngryAxel, på något skumt vänster. Oh well. Redigerad 15 juni, 2010 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 Lite mysigt ser det ut med uuuujjj vad jag inte längtar tillbaka. Detta njuter jag av nu : Från verandan Härliga bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 (redigerad) - Redigerad 15 februari, 2023 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 Lite mysigt ser det ut med uuuujjj vad jag inte längtar tillbaka. Detta njuter jag av nu : Vackert! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 Får man fråga vad du ska ha det till? Se hur det ser ut. Jag har aldrig sett en "riktig" bild. Bara internet bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 (redigerad) Vackert! Min gode far ägnar sig då och då åt lite illegal grenbeskärning hos grannarna för att behålla gluggen av havsutsikt och solnedgång över sundet. Detta brukar ske nattetid efter några järn innanför rocken. Han har även motarbetat husbyggnation på åkrarna nedanför, fast med andra anledningar officiellt då. Men visst är det vackert Redigerad 15 juni, 2010 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 Vadå då? För att det är snö på bilderna? Själv tycker jag att speciellt Dudes snöbilder är riktigt mysiga. Haha, precis. Lite pessimistiskt kanske men sommaren kommer gå så ruskigt snabbt och snart ser det ut sådär igen på våra balkonger och uteplatser.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 Bump. Utanför garagefönstret igår, Västerhaninge, 23:47. Riktigt behagliga temperaturer på nätterna. http://img80.imageshack.us/img80/5945/dsc1544c.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2010 Jag var tvungen! PS3-programmets cheesy standardsoundtrack gjorde det bara ännu bättre, det blev till och med i takt och allt http://www.youtube.com/watch?v=lmtnBBEdV-A :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2010 Jag var tvungen! PS3-programmets cheesy standardsoundtrack gjorde det bara ännu bättre, det blev till och med i takt och allt :D Vaddå, hade du en DR utanför fönstret?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2010 Vaddå, hade du en DR utanför fönstret?! Japp! Eller, en full och en yttre som bara gick en kvarts båge, men den inre var rätt stark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts