Maimstream Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Jag är nöjd http://img11.imageshack.us/img11/565/s6300395mz1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Bah, fan vad lite snö ni har. http://pici.se/pictures/tMIkVrnqr.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Jag är nöjd Jag är väldigt onöjd! Vart fan är den globala uppvärmningen när man behöver den? Natten till idag så fick vi 3dm snö, och till ikväll så kommer vi kanske ha 2dm till. Vet inte hur många kilogram snö jag har skottat. Säkerligen över 600. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Vi har lagom mycket snö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Vi har lagom mycket snö. Jag ser det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Snö är ju underbart! Bevis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Jag är väldigt onöjd! Vart fan är den globala uppvärmningen när man behöver den? Natten till idag så fick vi 3dm snö, och till ikväll så kommer vi kanske ha 2dm till. Vet inte hur många kilogram snö jag har skottat. Säkerligen över 600. Var nöjd med allt som livet ger Och allting som du kring dig ser Glöm bort bekymmer, sorger och besvär Var glad och nöjd för vet du vad. En Björntjänst gör ju ingen glad var nöjd med livet som vi lever här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Var nöjd med allt som livet ger Och allting som du kring dig ser Glöm bort bekymmer, sorger och besvär Var glad och nöjd för vet du vad. En Björntjänst gör ju ingen glad var nöjd med livet som vi lever här I lol'd ---- Räven ge er snö till oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Räven ge er snö till oss Ja fy fan, kom och hämta all jävla snö ni vill. :rant: Dom kan ju fan inte ens ploga här i Östersund. Fick pulsa i 4-5dm snö hela vägen hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Ja fy fan, kom och hämta all jävla snö ni vill. :rant: Dom kan ju fan inte ens ploga här i Östersund. Fick pulsa i 4-5dm snö hela vägen hem. Samma här. Vi skulle åka och handla och jag vet inte hur många gånger morsan tappade kontollen på bilen. Vi krashade eller snurrade dock aldrig runt. Såg även andra bilar med problem. Förjävligt att dom inte åker och plogar/skrapar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Ja fy fan, kom och hämta all jävla snö ni vill. :rant: Dom kan ju fan inte ens ploga här i Östersund. Fick pulsa i 4-5dm snö hela vägen hem. Kommer med ett gäng lastbilar då förvänta dig att du inte kanske för nån blund inatt ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Kommer med ett gäng lastbilar då förvänta dig att du inte kanske för nån blund inatt ;D Kan du svänga förbi vid mig också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Samma här. Vi skulle åka och handla och jag vet inte hur många gånger morsan tappade kontollen på bilen. Vi krashade eller snurrade dock aldrig runt. Såg även andra bilar med problem. Förjävligt att dom inte åker och plogar/skrapar. Vägverket i söder blir lika förvånade varje år att det kommer snö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Kan du svänga förbi vid mig också? Haha sure om du står för kostnaden ---- Back on track Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Vägverket i söder blir lika förvånade varje år att det kommer snö. Jag bor ju lite mer norrut. Tycker att dem borde veta om att snön kommer, och att det kommer att behövas plogas och skrapas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Västerås 9/2-09 http://pici.se/pictures/BKpsapguB.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 I want snow Har inte fått vettig snö under hela vintern Några dagar kan man väl i alla fall få vakna upp med ett fint täcke snö utanför, men icke sa nicke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Och på tal om snö (Som egentligen skulle kunna få en helt egen tråd..) så har det öst ner stora och fina flingor hela dagen idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Och på tal om snö (Som egentligen skulle kunna få en helt egen tråd..) så har det öst ner stora och fina flingor hela dagen idag Don't, don't. Me want. På tal om snö. *Hoppas* Men hur ofta kan man lita på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 http://pici.se/thumbs/t_HrUkyqrOx.gif Nooooo, det snöar igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts