xstreem Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Känns oroväckande att GiZmo också har blivit en stalker. If he'd come by my house I'd KILL HIM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 (redigerad) Känns oroväckande att GiZmo också har blivit en stalker. If he'd come by my house I'd KILL HIM! Hahah vafan. Oh, vänta nu.. är forumet uppochner? Redigerad 13 december, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Den här tråden får mig att vilja ha kört Umberto-style under min tid här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Edit: j*vla stalkertråd det har blivit. Ja, men det är bara kul, och sedan så passar trådtiteln fortfarande in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Den här tråden får mig att vilja ha kört Umberto-style under min tid här. Och bli en av de ointressantaste av 10.000? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Och bli en av de ointressantaste av 10.000? Nej, för att slippa folk som springer och tar kort på ens hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Jag tycker att Gizmo borde ta en roadtrip igenom sverige och fota alla forumiters hus. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Jag tycker att Gizmo borde ta en roadtrip igenom sverige och fota alla forumiters hus. :yes: sen spamma tråden med alla samtidigt så att folk får gissa, yayyyy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Jag tycker att Gizmo borde ta en roadtrip igenom sverige och fota alla forumiters hus. :yes: det föreslog jag förra sidan ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Nej, för att slippa folk som springer och tar kort på ens hus. många som varit förbi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Det finns ju en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 sen spamma tråden med alla samtidigt så att folk får gissa, yayyyy Do it! det föreslog jag förra sidan ju Missade det ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Och bli en av de ointressantaste av 10.000? [youtube-old]IxAKFlpdcfc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 (redigerad) Nästa gång jag är i Kalmar så Tweak, eller ska jag säga Jakob Redigerad 14 december, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 (redigerad) Nästa gång jag är i Kalmar så Tweak, eller ska jag säga Jakob Haha, den var väntad. Jag är inte precis paranoid, det är bara grejen att åka och ställa sig utanför någon och ta kort på dens hus, utan att fråga om det är okej eller någonting alls, jag ser som lite respektlöst. Redigerad 14 december, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 (redigerad) *Stalkerbilder på någons hus. Du kunde inte nöjt dig med Vice's? Och när tusan tog du det? När dansken var med? @Vice, imorgon hälsar jag på! Redigerad 14 december, 2008 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Haha, den var väntad. Jag är inte precis paranoid, det är bara grejen att åka och ställa sig utanför någon och ta kort på dens hus, utan att fråga om det är okej eller någonting alls, jag ser som lite respektlöst. Äsch, så farligt kan det väl inte vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Du kunde inte nöjt dig med Vice's? Och när tusan tog du det? När dansken var med? @Vice, imorgon hälsar jag på! Fniss Tog de på väg hem, nån gång efter 16.. Dansken var inte med, dumpade han vid triangeln efter att vi hade varit på net2world Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonho Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Fniss Tog de på väg hem, nån gång efter 16.. Dansken var inte med, dumpade han vid triangeln efter att vi hade varit på net2world Varför kom du inte förbi mig som du sa T_T Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Varför kom du inte förbi mig som du sa T_T Hm. Luskade jag fram var du bodde? Glömde skriva ner de på telefonen isf, så jag hade ingen aning om var jag skulle http://upl.gizgiz.nu/files/naw.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts