Siana Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Fan vad alla har snö då, här har jag knappt ens insett att vintern är här på grund av snöns frånvaro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Hur vet du det? Såg du honom? Nä, men bilden var tagen 17.49 såg jag. Tror jag klev in genom porten 17.55 någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Nä, men bilden var tagen 17.49 såg jag. Tror jag klev in genom porten 17.55 någon gång. Datum som bilden togs: 17:57. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Datum som bilden togs: 17:57. Ojdå, då kanske jag precis kom upp i lägenheten när bilden togs då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 (redigerad) [youtube-old]09nOMorQbdU[/youtube-old] OOOOOOOHHHHH!!!!! MÅSTE GÖRAS!!!!!!!!! Någon lär få ett mycket underligt besök om jag bara vågar :> Redigerad 12 december, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 OOOOOOOHHHHH!!!!! MÅSTE GÖRAS!!!!!!!!! Någon lär få ett mycket underligt besök om jag bara vågar :> Snälla, stalka kebab och filma allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 OOOOOOOHHHHH!!!!! MÅSTE GÖRAS!!!!!!!!! Någon lär få ett mycket underligt besök om jag bara vågar :> Gör Riktig kille! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Kebap! Kolla utanför i parken. Det står något intressnt i snön. Hade dock ingen färg så det är bara upptrampad snö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 http://data.fuskbugg.se/skalman01/--gf.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Kebap! Kolla utanför i parken. Det står något intressnt i snön. Hade dock ingen färg så det är bara upptrampad snö Kebap! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Lulz, om Umberto lyckades genomföra en ignorefunktion så tror jag att jag vet vilken tråd Kebab skulle ignorera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 http://upl.gizgiz.nu/files/IMG_4977r.jpg http://upl.gizgiz.nu/files/IMG_4960r.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Kebap! Kolla utanför i parken. Det står något intressnt i snön. Hade dock ingen färg så det är bara upptrampad snö Missade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 (redigerad) http://upl.gizgiz.nu/files/IMG_4977r.jpg ...? Var ni där idag? Då kunde ni ju ha ringt. Jag har varit hemma hela dagen. Släckt för att jag sitter vid datorn som är i fönstret med ljusstaken. Edit: j*vla stalkertråd det har blivit. Redigerad 13 december, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 (redigerad) ...? Var ni där idag? Då kunde ni ju ha ringt. Jag har varit hemma hela dagen. Släckt för att jag sitter vid datorn som är i fönstret med ljusstaken. Fniss Såg dig, du vände huvet mot fönstret typ precis innan jag tog bilden, såg de ut som. Jag var där ensam på väg hem, trött och hade huvudvärk, ville hem asap.. Orkade inte med nån träff, tyvärr Det var några som såg mig ta bilden sen skutta iväg, dom undrade nog vad jag höll på med XD Märkte du inte av blixten? Redigerad 13 december, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 gizmo åk från skåne till lappland och fota allas hus !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 gizmo åk från skåne till lappland och fota allas hus !! D: stannar vid ditt hus, snor vovve och kör hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 D: stannar vid ditt hus, snor vovve och kör hem nejje =[ lixom, då är hon inne hela tiden!!!!!!!!111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Missade det. Typiskt. Funderar på att svänga förbi Biltema o köpa en sprayburk och spraya namnet på snön istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Typiskt. Funderar på att svänga förbi Biltema o köpa en sprayburk och spraya namnet på snön istället Gör det, och ta kort sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts