Plaisir Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Jag kan ta kort trots att det är mörkt! =O Fan va centralt du bor då!! Jag kommer o myser o hälsar på när som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Jag kan ta kort trots att det är mörkt! Om jag någon gång är i Linköping så ska jag faen i mig leta upp det där torget. Och är det vinter ska jag skriva i snön "Hej Kebap!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Om jag någon gång är i Linköping så ska jag faen i mig leta upp det där torget. Och är det vinter ska jag skriva i snön "Hej Kebap!" Oooh.. tack för idén.. Kebab bli inte förvånad om det står "Helloj Kebabnisse!" på torget någon utav kommande dagar Jag måste nämligen in till stan och slipa skridskor innan Torsdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Såhär ser det ut i Linköping den 24/11 på förmiddagen... ...och på kvällen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Såhär ser det ut i Linköping den 24/11 på förmiddagen... ...och på kvällen Är det där i Ryd? Tycker det ser ut som dedär husen man ser när man precis åkt förbi Donken med föredetta 213. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Är det där i Ryd? Tycker det ser ut som dedär husen man ser när man precis åkt förbi Donken med föredetta 213. Jupp. Alla hus ser likadana ut Nämen. Ja. Dä ä Oöyd. Och positionen finns ganska exakt utmärkt på karta nån sida bak. Dock ej där hakkorset var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 (redigerad) Jupp. Alla hus ser likadana ut Nämen. Ja. Dä ä Oöyd. Och positionen finns ganska exakt utmärkt på karta nån sida bak. Dock ej där hakkorset var. Jo fast har man åkt förbi där ungefär 2 gånger om dagen i 6 år så ser man ju ändå vissa skillnader Utanför mitt fönster ca. 13:00 24 November http://pici.se/pictures/WLSeNfGXJ.jpg Redigerad 24 november, 2008 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Men OKEJ till er båda.. Om någon hade frågat "gamemaster, kan du ta ett kort nu?" eller "vicecitylife, kan du ta ett kort nu?", så hade ni kunnat svara sådär. Men nu var det ingen som frågade, så ingen bryr sig heller. Va? Har inte du en intresseklubb där du antecknar vad jag gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 15:10 i Borås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Va? Har inte du en intresseklubb där du antecknar vad jag gör? Ooh, den där måste ha gjort ont, vilken burn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Ooh, den där måste ha gjort ont, vilken burn... Självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Runt 16:00-tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Utanför mitt fönster 081226, Upplands Väsby (Mitt kontorsfönster om det räknas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Utanför mitt fönster 081226, Upplands Väsby (Mitt kontorsfönster om det räknas) Åh, du är nog den som bor närmast mig på forumet! Märsta, brushan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 (Mitt kontorsfönster om det räknas) Oh fy vad högt. :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 (redigerad) Åh, du är nog den som bor närmast mig på forumet! Märsta, brushan. Har för mig Arvid bor i Väsby som mig Oh fy vad högt. :s Neh, utsikt ftw *edit Har hört att det ska finnas en porrfilmsstudio där nånstans på andra sidan motorvägen Redigerad 26 november, 2008 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 (redigerad) kidd Redigerad 26 november, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Det är vid markgatan (parallellt med storgatan bakom ica och det). Då bor du granne med han polisen som klipper sin gräsmatta ungefär varje dag, i minimala shorts och bar överkropp (kanske inte på vintern). Eller är det din pappa, det vore ju festligt?!? !? Hehe, stämmer bra det. Jag kan försöka knäppa en bild på polisen. Men ni får nog vänta tills februari för det är då han tar av sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Trelleborg, Skåne 27/11-08 - 16:00 Untanför Balkongen: Utanför Mitt rum: Min bror har ungefär samma view utanför sitt fönster, han har rum precis till höger så ja ungefär samma. Sedan köket har vi samma view som från balkongen, lite mer centrerat över gården dock. Dom har gjort om vår gård också så därför kan det på vissa ställen se lite, ofärdigt ut, dom är inte riktigt klara Innan var gården super ful, nu ser den fin ut =) Men tyvärr så försvann våran fina snö igår Hata regn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Gårdagens bild: http://i351.photobucket.com/albums/q463/Stora_H/DSC00109.jpg Idag var det drag på't! Frälsningsarmén spelade och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts