Lajnux Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 I JUST FUCKING HAVE TO Mordos är ingen fitta, har aldrig varit en fitta heller utan han är en väldigt trevlig pojke, likaså Stellan. Sen det här med att ni gaddar ihop er gör ju inte saken mindre fånig, men det har jag ju redan sagt förut att ni gör. Nu är det Du som framstår som någon Mordos-fanboi. Lägg ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Nu är det Du som framstår som någon Mordos-fanboi. Lägg ner. Okej, jag omformulerar. Jag förstår mig på Mordos bättre än Eudoros och gänget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Som något annat än aggressivt och bara onödigt. Det är inte så man diskuterar på ett civiliserat sätt och det leder till aggressiva diskussioner där folk bara bli förbannade, sådana som Mordos och Stellhell är proffs på. Motsatsen är att Umberto istället skämtar med andra och sig själv i varannan mening istället för angreppen. Ok, jag förstår vad du menar med motsats nu. Jag tänkte mer på att man inte hymlar med sina åsikter vilket varken Mordos, StellHell, Umberto eller du brukar göra, inte hur man förde fram dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Om du läste, så svarade jag på den delen. Jag ska inte behöva hålla på och krångla med fetstil för att få dig att förstå. Vad är du, en schimpans? Det var en rad av text, och jag skrev om den sistnämnda delen, jag undrar vad jag svarade på! HMM! Nöt. Jag kanske borde börja numrera mina stycken, lägga till fetstil och använda olika färger, så tillochmed du förstår! Det du skriver sedan är något jag har suttit och funderat på, vad du menar. För jag har inte en aning. Bygga luftslott och skapa värdelösa diskussioner.. Va? Det är NI som eskalerar det till dessa 'värdelösa diskussioner', jag bara skriver. Blir en diskussion värdelös, bara för att ni säger det? Nej, absolut inte. "iaf för alla andra som tvingas se dina skitposter där du försöker agera herre på täppan." Hahaha, det är ju sanslöst. Jag förstår mig inte på hur ni läser mina inlägg. Tror ni, helt ärligt att jag sitter här, fly förbannad och skriver - och försöker vara bäst på det jag skriver? Eller vad är det? För jag skulle kunna skriva världens gulligaste, mest kärleksfulla inlägg och ändå så skulle ni (Tweak & Co.) fortfarande se på det på ett negativt sätt. Ni är så INSATTA i att jag ska skriva något negativt och hatiskt, så att ni antar automatiskt att jag är negativ. Ni får tolka det där hur ni vill, jag skiter i vilket. Har aldrig påstått att du måste fetstilmarkera någonting eller liknande - tyckte bara det var konstigt att du inte gjorde det om du själv tyckte det var så fullständigt självklart att det inte var för att ta ryggen på RavenE som du kommenterade det Tweak skrev till honom. Ja, du bara 'skriver', och det du skriver har senaste tiden i regel varit provoaktivt bullshit eller "waaat", vilket i längden slutar med att någon tar till orda och du svarar med att börja slänga skit som "jävla blodigel" och annat fränt från ditt vokabulär. Och jag är inte insatt i att du ska skriva något hatiskt. Tyckte personligen att du blivit mycket bättre nu när du kom tillbaka från en tids frånvaro, men sen verkar du ha börja posta meningslöst "waat"-spamm och leka macho igen, för provoaktivt är c00lt. I JUST FUCKING HAVE TO Mordos är ingen fitta, har aldrig varit en fitta heller utan han är en väldigt trevlig pojke, likaså Stellan. Sen det här med att ni gaddar ihop er gör ju inte saken mindre fånig, men det har jag ju redan sagt förut att ni gör. Du tycker inte att han är en fitta men du verkar? (haha) tycka att jag är en fitta, då borde du ju räkna med att det finns folk som tycker motsatsen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Bra att det löste sig. Då är det bara fråga din pappa eller mamma om ditt pass då så du kan hämta ut spelet eller be dom följa med dig att hämta spelet Ja, jag ska nog hämta spelet imorgon! Tack till alla som har hjälpt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Skönt att åtminstone vicecitylife och Tikki inte spårat ur i tråden. Stor eloge till er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Oh you guys.. Mordos, när du senare i livet hittar lyckan och växer upp kommer den här troden fungera som ett lysande manifest för vilken smosint snorunge du en gong var. Tills dess.. all the best, mate. All the best. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Oh you guys.. Mordos, när du senare i livet hittar lyckan och växer upp kommer den här troden fungera som ett lysande manifest för vilken smosint snorunge du en gong var. Tills dess.. all the best, mate. All the best. Puss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 (redigerad) Ja, jag ska nog hämta spelet imorgon! Tack till alla som har hjälpt mig. Det var så lite så @Marky Tack Jag vet vad som händer när man går offtopic det har jag redan lärt mig vid det där laget därför försöker ja få tråden till ontopic igen Redigerad 29 november, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 30 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Skönt att åtminstone vicecitylife och Tikki inte spårat ur i tråden. Stor eloge till er! Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Skönt att åtminstone vicecitylife och Tikki inte spårat ur i tråden. Stor eloge till er! Hear hear! Och bra gjort VCL - om det spelar någon roll vad jag tycker, måste jag säga att du gjorde det rätta, och jag tror din pappa uppskattar ärligheten mer än om han på något annat sätt fått reda på att du köpt spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 1 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Hear hear! Och bra gjort VCL - om det spelar någon roll vad jag tycker, måste jag säga att du gjorde det rätta, och jag tror din pappa uppskattar ärligheten mer än om han på något annat sätt fått reda på att du köpt spelet. Tack! Jag tror inte att jag hade fått ut paketet alls om jag inte hade sagt något. Det spelar roll vad du tycker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts