Kebab Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Jag hittar inte mitt pass någonstans! Då har du bara två saker att göra: 1. Prata med mor och far 2. Försöka använda patientkort/matkort/Stadium-kort eller något liknande som legitimation, har du tur så räcker det. Eller ja, ta med vad som helst som ditt namn är tryckt på. Ett eventuellt tredje alternativ skulle väl vara att sno med sig pappas körkort och använda det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Ett eventuellt tredje alternativ skulle väl vara att sno med sig pappas körkort och använda det. Men kan jag använda någon annans legitimation till mitt paket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Men kan jag använda någon annans legitimation till mitt paket? Alltså, det är ju inte så det ska gå till, men om man har målsmans legg så borde det ju ändå vara okej. Säg att du inte hittar ditt pass och att din pappa inte hinner följa med, bara. Det borde funka, tycker jag i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 2. Försöka använda patientkort/matkort/Stadium-kort eller något liknande som legitimation, har du tur så räcker det. Eller ja, ta med vad som helst som ditt namn är tryckt på. Klassfotot, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 (redigerad) Klassfotot, haha. Det fungerar nog inte så bra. Jag går nog till ICA och provar imorgon också. Redigerad 22 november, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Har du leg? Eller så ber du nån kompis förälder följa med om du inte vågar pratar med mor och far. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 När jag blivit sms-aviserad och glömt ta med legitimation har det räckt med att jag kan mitt personnummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Nästan så man vill skicka sitt egna Dead Rising till dig så det här löser sig någon gång... Skitspel för övrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Har du leg? Eller så ber du nån kompis förälder följa med om du inte vågar pratar med mor och far. Be någons vän förälder följa med är nog aaaaaaningen pinsammare än att fråga sin egen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Be någons vän förälder följa med är nog aaaaaaningen pinsammare än att fråga sin egen. Aa, men man kan ju fråga sin kompis om han kan fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Har du leg? Nästan så man vill skicka sitt egna Dead Rising till dig så det här löser sig någon gång... Instämmer, ska vi starta en insamling? Aa, men man kan ju fråga sin kompis om han kan fråga? Hahahaha, så jävla bra. :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Fråga dina föräldrar var ditt pass är! Säg att du är nyfiken ,hur du ser ut på bilden eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Räckte inte mitt inlägg för att döda den här jävla skittråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Räckte inte mitt inlägg för att döda den här jävla skittråden? Schhhh! Den är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 23 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Nästan så man vill skicka sitt egna Dead Rising till dig så det här löser sig någon gång... Skitspel för övrigt Jag hoppas också att det här löser sig...bara jag får ut mitt paket! Fråga dina föräldrar var ditt pass är! Säg att du är nyfiken ,hur du ser ut på bilden eller nåt. Smart! Schhhh! Den är bra! Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Hur gammal är du, om man får fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 23 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 (redigerad) Hur gammal är du, om man får fråga? Jag har skrivit det i många trådar, varför undrar du? EDIT: Jag är nästan 13 år. Redigerad 23 november, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 25 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 (redigerad) Får man använda sin ID-bricka som legitimation? Jag har hört att man bara får ha sånna i krig. Redigerad 25 november, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Jag har skrivit det i många trådar, varför undrar du? Nej, jag tycker bara att det är fel att köpa tv-spel för en massa hundralappar och hålla det gömt från sina föräldrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Får man använda sin ID-bricka som legitimation? Jag har hört att man bara får ha sånna i krig. Egentligen inte, men jag tror faktiskt att det går bra om du bara berättar att du inte kan hitta ditt pass någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts