Eudoros Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 (redigerad) Och det är ju relevant till att hämta paket på ICA. Tokstolle. Menar rent generellt, tycker bara att du ska skippa badass-attityden så kommer allt att bli lite roligare och trevligare! Redigerad 21 november, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Menar rent generellt, tycker bara att du ska skippa badass-attityden så kommer allt att bli lite roligare och trevligare! Knäppgök, du jiddrar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Jag försöker med att hämta paketet imorgon då, få se hur det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 (redigerad) Var tvungen att titta in här när jag såg att tråden hade blivit tre sidor lång. Lycka till med paktet! Men var försiktig. Om du inte har med sig rätt saker börjar de skälla på dig!!! Redigerad 21 november, 2008 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Men var försiktig. Om du inte har med sig rätt saker börjar de skälla på dig!!! Va? menar du allvar? Nu blev jag orolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Va? menar du allvar? Nu blev jag orolig! Han menar bara att du inte ska bry dig så mycket. Det värsta som kan hända är att dom säger åt dig vad du måste visa upp, i så fall är det bara att hämta det och göra rätt. Vill du verkligen vara helt säker innan du åker dit är det ju bara att ringa och fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Han menar bara att du inte ska bry dig så mycket. Det värsta som kan hända är att dom säger åt dig vad du måste visa upp, i så fall är det bara att hämta det och göra rätt. Vill du verkligen vara helt säker innan du åker dit är det ju bara att ringa och fråga. Okej, jag ska gå dit snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Okej, jag ska gå dit snart... Vi håller tummarna för dig! DU KAN KLARA DET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Hur gick det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 [youtube-old]VZ2HcRl4wSk&feature=related[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 (redigerad) Nu har jag varit där, det gick inte bra: Jag kom in på ICA och gick direkt till utlämningen för paket. - Hej? Sa hon som stod i kassan. - Hej...jag skulle vilja hämta ut ett paket, jag har fått SMS, sa jag. - Men du måste ha legitimation med dig! - Ja, men jag tror att mitt pass har gått ut...svarade jag oroligt. - Du måste ha legitimation eller en förälder med dig, sa hon. - Jaha...ok då, sa jag och gick hem. Nån som har något tips om vad jag kan göra för att kunna hämta mitt paket? Redigerad 22 november, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Nu har jag varit där, det gick inte bra: Jag kom in på ICA och gick direkt till utlämningen för paket. - Hej? Sa hon som stod i kassan. - Hej...jag skulle vilja hämta ut ett paket, jag har fått SMS, sa jag. - Men du måste ha legitimation med dig! - Ja, men jag tror att mitt pass har gått ut...svarade jag oroligt. - Du måste ha legitimation eller en förälder med dig, sa hon. - Jaha...ok då, sa jag och gick hem. Nån som har något tips om vad jag kan göra för att kunna hämta mitt paket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Nu har jag varit där, det gick inte bra: Jag kom in på ICA och gick direkt till utlämningen för paket. - Hej? Sa hon som stod i kassan. - Hej...jag skulle vilja hämta ut ett paket, jag har fått SMS, sa jag. - Men du måste ha legitimation med dig! - Ja, men jag tror att mitt pass har gått ut...svarade jag oroligt. - Du måste ha legitimation eller en förälder med dig, sa hon. - Jaha...ok då, sa jag och gick hem. Nån som har något tips om vad jag kan göra för att kunna hämta mitt paket? Haha, detta håller nästan på att bli en utmanare till årets tråd. Dock förstår jag dig, alla har nog känt likadant när de skulle hämta ut ett paket på ICA första gången <: Om du har pass (trots att det gått ut), så ta med det. Kommer ihåg när mitt pass hade gått ut. Det fungerade varje gång. Dem kollar inte på när det gått ut, dem kollar bara så att identiteten stämmer. Annars är det väl bara så lätt att ta med en förälder? Vågar du inte? Vad har du beställt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Haha, detta håller nästan på att bli en utmanare till årets tråd. Dock förstår jag dig, alla har nog känt likadant när de skulle hämta ut ett paket på ICA första gången <: Om du har pass (trots att det gått ut), så ta med det. Kommer ihåg när mitt pass hade gått ut. Det fungerade varje gång. Dem kollar inte på när det gått ut, dem kollar bara så att identiteten stämmer. Annars är det väl bara så lätt att ta med en förälder? Vågar du inte? Vad har du beställt? Jag har beställt Dead Rising, men mina föräldrar vet inte det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Jag har beställt Dead Rising, men mina föräldrar vet inte det... Du har absolut ingen sorts legitimation hemma? Säg bara till mamma/pappa att du beställt ett spel (dem behöver inte veta vilket) och att du vill hämta ut det, men att någon av dem måste följa med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 (redigerad) Du har absolut ingen sorts legitimation hemma? Säg bara till mamma/pappa att du beställt ett spel (dem behöver inte veta vilket) och att du vill hämta ut det, men att någon av dem måste följa med Jag tror att jag har mitt pass kvar här hemma någonstans men jag vet inte var. Räcker det inte med att skriva upp sitt namn och personnummer på en lapp? Redigerad 22 november, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 (redigerad) Jag tror att jag har mitt pass kvar här hemma någonstans men jag vet inte var. Räcker det inte med att skriva upp sitt namn och personnummer på en lapp? Du måste kunna styrka din identitet. Det kan du inte göra genom att skriva upp ditt namn och personnummer på ett papper. Hitta ditt pass och gå tillbaka till ICA, till och med om passet gått ut, det är inte det viktiga. Det viktiga är som jag sade, att du kan bevisa att du är du. Redigerad 22 november, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 (redigerad) Du måste kunna bevisa din identitet. Det kan du inte göra genom att skriva upp ditt namn och personnummer på ett papper. Hitta ditt pass och gå tillbaka till ICA, till och med om passet gått ut, det är inte det viktiga. Det viktiga är som jag sade, att du kan bevisa att du är du. Okej, ska försöka hitta det. Redigerad 22 november, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Okej, ska försöka hitta det. Annars kan du ju gå dit ibland och kolla vem som står bakom kassan. Så när det är en ny provar du igen! Alla är inte lika stränga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Jag hittar inte mitt pass någonstans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts