Kebab Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Men det är ju jag som har beställt det. Varför beställde du det inte i ditt eget namn, då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 20 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 (redigerad) Varför beställde du det inte i ditt eget namn, då? Det var ju det jag gjorde. EDIT: Jag tror det var fel lapp för jag fick ett SMS igår, då får man väl ingen lapp? Redigerad 20 november, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Ta med dig alla lappar, alla sms, dina samtliga familjemedlemmar och be dem ta med sig pass och körkort, en äldre man (förslagsvis någon mor/far-förälder), ditt CV, dina föräldras CV, ett personligt brev från en utomstående, anställ en jurist och ta med honom, samt ett vapen. Det borde räcka. Lycka till nu med ditt paket och ditt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Ta med dig alla lappar, alla sms, dina samtliga familjemedlemmar och be dem ta med sig pass och körkort, en äldre man (förslagsvis någon mor/far-förälder), ditt CV, dina föräldras CV, ett personligt brev från en utomstående, anställ en jurist och ta med honom, samt ett vapen. Det borde räcka. Lycka till nu med ditt paket och ditt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Ta med dig alla lappar, alla sms, dina samtliga familjemedlemmar och be dem ta med sig pass och körkort, en äldre man (förslagsvis någon mor/far-förälder), ditt CV, dina föräldras CV, ett personligt brev från en utomstående, anställ en jurist och ta med honom, samt ett vapen. Det borde räcka. Lycka till nu med ditt paket och ditt liv. Äckelhora, du fick mig att skatta högt. Jag utnyttjar mina föräldrar att hämta paket. Det är smidigt. Mamma fick bära min dator. Dock inte chassi, det var kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Jag tänkte hämta mitt spel imorgon, men jag har ingen aning om vart mitt pass ligger. Tror ni att jag kan få ut mitt paket utan legitimation (SMS-avisering)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 De gånger jag har hämtat ut med via sms-avisering har jag alltid fått visa leg, har jag för mig. Fast nu när jag tänker på det kommer jag ihåg att farsan hämtade ut ett paket åt mig då jag hade koden i ett sms på min mobil, så det kanske inte är så noga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 (redigerad) Jag tänkte hämta mitt spel imorgon, men jag har ingen aning om vart mitt pass ligger. Tror ni att jag kan få ut mitt paket utan legitimation (SMS-avisering)? Du kan ta med en myndig person som kan styrka din identitet. Annars är du väl lite skruwed. Redigerad 21 november, 2008 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Du kan ta med en myndig person som kan styrka din identitet. Annars är du väl lite skruwed. Så jag har ingen chans om jag försöker hämta det själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Så jag har ingen chans om jag försöker hämta det själv? ... Gå och hämta det bara. Hur jobbigt kan det vara att behöva gå hem igen och hämta det du behöver för att få ut paketet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Så jag har ingen chans om jag försöker hämta det själv? Självklart har du en chans att dom inte bryr sig met förmodligen så kommer dom kräva någon form av ID skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Självklart har du en chans att dom inte bryr sig met förmodligen så kommer dom kräva någon form av ID skulle jag tro. Men kan man inte ta med nåt annat bevis på att man är rätt person? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Men kan man inte ta med nåt annat bevis på att man är rätt person? Vad har du att välja mellan dårå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Jag tycker du oroar dig för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Men kan man inte ta med nåt annat bevis på att man är rätt person? Försök. Jag tror inte att du kan få fler svar i den här tråden, nu hänger allt på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Jag tycker du oroar dig för mycket. Ord up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Go for it! Ge oss en utförlig rapport om hur det gick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 (redigerad) Jag tycker du oroar dig för mycket. Och jag tycker du har börjat bry dig för mycket och skapat fullständigt oväsentliga diskussioner. Redigerad 21 november, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Och jag tycker du har börjat bry dig för mycket och skapat fullständigt oväsentliga diskussioner. Och det är ju relevant till att hämta paket på ICA. Tokstolle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts