Vice. Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 (redigerad) Okej grabbar, reglerna: Anmäl er till tävlingen i den här tråden Bidragen, med bild, skall vara inlämnade senast måndagen den 15 December. Ni får skapa precis vad ni vill, hus, byggnad, gubbe, tant osv. En lapp med ert nick och namnet på forumet (gtasajten) skall vara med på bilden. Man får inte använda sig av en "färdig" mall. Alltså färdiga väggar, golv, tak osv. som man tex kan köpa på konsum Alla hjälpmedel får användas. Så som, klister, grönsaker osv. Misstänks fusk, får forumiterna i en kort diskussion, avgöra om det är fusk eller inte och deras beslut går ej att överklaga. Blir den misstänkta funnen skyldig till fusk diskvalificeras han/hon med omedelbar verkan och sedan bussar vi StellHell på fuskaren. (så detta bör avskräcka ev. fuskare ) Anmälda: Vice Plaisir Redigerad 20 november, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 Vid första anblick tyckte jag att särskrivningsgrejen kändes jobbig, men traditioner är ju traditioner. Skriv inte upp mig än, kanske anmäler mig senare dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 Vid första anblick tyckte jag att särskrivningsgrejen kändes jobbig, men traditioner är ju traditioner. Hehehe sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 (redigerad) Jag vill O så vill jag vara med också... Redigerad 18 november, 2008 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 Jag vill O så vill jag vara med också... Yeey! Välkommen ombord!. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 Men komigen nu för 17 gubbar! Nu vill jag se lite anmälningar till detta kända mästerskap i pepparkaksbygge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 Samma särskrivning som förra året Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 funderar om jag ska vara med, men ska tänka på det så anmäler mig senare isåfall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 funderar om jag ska vara med, men ska tänka på det så anmäler mig senare isåfall! Ja, lite fler tävlande! Vad är det med er!? =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Ja, lite fler tävlande! Vad är det med er!? =( Känns lite tidigt, julkänslan är långt ifrån här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Vad sägs? Nu är det inte så tidigt längre. Jag vill gärna delta i det här, men vad säger ni andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Jag tycker man borde få använda en färdig mall. Det skulle ge i alla fall några fler deltagare tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Får jag delta med min pappas pepparkakshus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Får jag delta med min pappas pepparkakshus? Nej! Men visa hemskt gärna bild, jag visste inte ens att pappor kunde göra pepparkakshus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts