Pain To ThE MaX Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Ja...efter att jag instalerade patchen så har ljudet varit efter eller kommer inte alls. man hör inte flygplan och skotten från vapnet kommer 10 sekunder efter. Har läst på deras forum men där finns bara många som har det och ingen som kan lösa. Någon som vet? System: 1.2 Ghz Athlon thunderbird GeForce 2 Ultra 512 mb Ram Via audio vave (vet att det är dåligt men det funkade i 1.2 och fungerar i alla mina andra spel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Ja...efter att jag instalerade patchen så har ljudet varit efter eller kommer inte alls. man hör inte flygplan och skotten från vapnet kommer 10 sekunder efter. Har läst på deras forum men där finns bara många som har det och ingen som kan lösa. Någon som vet? System: 1.2 Ghz Athlon thunderbird GeForce 2 Ultra 512 mb Ram Via audio vave (vet att det är dåligt men det funkade i 1.2 och fungerar i alla mina andra spel) maila svenska EA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 maila svenska EA jo, det är en bra idé.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 10 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 jo, det är en bra idé.... Men vad är mailet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Du måste uppdatera dina ljuddrivrutiner Min 500:e post här på detta underbara forum ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Men vad är mailet? titta på support.sverige.ea.com.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 10 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Du måste uppdatera dina ljuddrivrutiner Min 500:e post här på detta underbara forum ! Allt är uppdaterat... ska kolla in hemsidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts