Siana Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 Alltså, förlåt om jag är party pooper... Men det här är ju en galet trist tråd. I princp alla uttalar det samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 Alltså, förlåt om jag är party pooper... Men det här är ju en galet trist tråd. I princp alla uttalar det samtidigt. Samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 Samtidigt? Oj, det lade jag inte ens märke till förut. Knepigt det där med att man förstår meningars innebörd trots att ett eller flera ord är helt fel. :hmm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 Påmmfritt. Alternativt pommes +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Alltså, förlåt om jag är party pooper... Men det här är ju en galet trist tråd. I princp alla uttalar det samtidigt. Mmm, yeah. Ravenné borde ha postat i den där muntlig-argumentation-tråden eller vad den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Mmm, yeah. Ravenné borde ha postat i den där muntlig-argumentation-tråden eller vad den heter. Ser inte detta som en muntlig argumentation, men sure. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Ser inte detta som en muntlig argumentation, men sure. Okej! F´låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts