slobbann Skrivet 17 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 Tjenare. Jag har ett litet problem. För ungefär 5veckor sedan så formaterade jag om min dator. Sen för 1vecka sen började jag få Varningar som säger: "Du kan ha råkat ut för programvaruförfalskning". Okey. Så här är det nu När jag ska logga in får jag en ruta där det står "Du kan ha råkat ut för programvaruförfalskning". Där trycker jag på "Lös Senare". Sen när jag loggat in blir min bakgrundsbild helsvart. Och nere i högra hörnet står det: "Du kan ha råkat ut för programvaruförfalskning.. Det gick inte att varifiera det här exemplaret av Windows som ett äkta Exemplar". Jag skulle vilja ha hjälp hur jag kan får bort det här utan att formatera om eller köpa. Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 Du laddar hem ett crack som löser allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts