Lerkot Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 http://www.handkontroll.com/det-vackra-san-andreas.html Är det ett intressant perspektiv, vad tycker ni själva om det rent estetiska ickegrafiska i San Andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtasas Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Jag håller med en som har skrivit det där! Allt stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sex_Pistols Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 Helt rätt, förutom det där men att man känner trygghet i ghettot.. Jag tycker det är tvärtom.. Ballas som är överallt o skjuter på en för minsta lilla, All graffitti o förstörelse.. Nej där känner jag mig verkligen inte trygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 (redigerad) Jag är kär i färgerna de har valt till olika tider på himlen, den lila-orange på kvällen är vackrast. Sedan finns det några fina små björkar i närheten av Mount Chilliad som är ser fina ut med berget i bakgrunden och man känner sig varm. Känns så levande.. Redigerad 18 november, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts