xiit Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Hej! Jag har sätt i flera SA filmer, att när dom filmat så har all game hud varit borta, alltså, mini mappen, health baren, pengarna. Jag undrar hur exakt gör man så att det blir så i sina filmer? Här är en screenshot på hur jag vill att det ska se ut: http://img341.imageshack.us/img341/1558/gt...211101262ae.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Du kan gå in i Options och ställa av HUDen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xiit Skrivet 16 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Du kan gå in i Options och ställa av HUDen Jasså det visste jag inte. Tack så mycket Prövade det nu flera gånger. Men av någon anledning varjegång jag tog HUD MODE: Off. Så återställs den automatiskt till On, när jag går in i spelet & trycker på resume. Någon som vet vad detta kan bro på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Jasså det visste jag inte. Tack så mycket Prövade det nu flera gånger. Men av någon anledning varjegång jag tog HUD MODE: Off. Så återställs den automatiskt till On, när jag går in i spelet & trycker på resume. Någon som vet vad detta kan bro på? Kanske enter för att bekräfta ändringarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xiit Skrivet 16 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Prövade det med, funkade tyvärr inte heller. När jag ändrar något i options och trycker på Enter så ändras det tillbaks, pga att du haft musen över inställningen. Någon annan ide? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Prövade det med, funkade tyvärr inte heller. När jag ändrar något i options och trycker på Enter så ändras det tillbaks, pga att du haft musen över inställningen. Någon annan ide? Kom på det nu, så är det bara när det gäller upplösning och AA. Men när jag ändrar något så trycker ajg enkelt på esc för att gå bakåt, pröva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xiit Skrivet 16 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 (redigerad) Kom på det nu, så är det bara när det gäller upplösning och AA. Men när jag ändrar något så trycker ajg enkelt på esc för att gå bakåt, pröva? Tack för att du försöker hjälpa mig. Prövade det också, funkade inte heller. Glömde lägga till en sak. Det är Sa:mp jag använder, & detta funkade på mitt vanliga SA, men inte Sa:mp. Redigerad 17 november, 2008 av xiit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts