Jump to content

Dataköp åt en kompis

SilentViper
 Share

Recommended Posts

Jag har rätt och skriva/säga vad jag tycker, plus det att jag ville veta varför han tyckte mitt paket var så mycket sämre..

Visst :)

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Till dom som ville ha hjälp med paket!

1. Kan eran/era kompisar något om att montera ihop en dator?

2. Har dom något som är återanvändbart så som kanske en dvd-läsare/brännare, ljudkort eller hårddisk???

1: Kompisens pappa har en kompis som jobbar i datorbutik så han kan få hjälp där ifrån

2: Han har tangentbord & mus DVD Rom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men du har inte haft problem själv med Datorbutiken? Utan går på andras upplevelser?

Om man skulle göra det så skulle ingen affär bara bra då?

Jag har erfarenhet av den katastrof som Datorbutiken nu är, räcker det? Db kan funka om man ska köpa enstaka produkter, men en hel dator kommer ta flera månader att få hem ifrån Datorbutiken.

Varför frågar inte din kompis om han kan sätta ihop en fin dator för 6k?

Med tanke på hur det gick för VaXXoR så verkar det som att datorkunniga bekanta inte alltid gör de rätta valen tbh.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1: Kompisens pappa har en kompis som jobbar i datorbutik så han kan få hjälp där ifrån

2: Han har tangentbord & mus DVD Rom.

Isåfall kan din polare vinna lite på att montera och återanvända komponenter som du redan har. Som Curly sa så tar vissa nätbutiker mycket pengar för dom simpla sakerna som du kunde fått något ännu bättre. ^_^

Jag har erfarenhet av den katastrof som Datorbutiken nu är, räcker det? Db kan funka om man ska köpa enstaka produkter, men en hel dator kommer ta flera månader att få hem ifrån Datorbutiken.

Ok? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor