BroDD Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 (redigerad) Kommer upp nån ruta "ibland" (väldigt sällan) som säger nåt om nån fil bla bla (printar nästa gång jag ser den, borde gjort det tidigare ) Men jag scannade datorn nu och hittade tydligen en infekterad fil, men jag har ingen aning om vad jag ska göra med den ^^ Tog en annan bild där det finns 2 filer som är infekterade... vad ska jag göra? EDIT: Fick upp rutan nu ^^ Står ju "access denied", betyder det att virusprogrammet stoppar filen från att "jobba"? Redigerad 13 november, 2008 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 (redigerad) Tja, ditt antivirus program borde väll kunna ta bort det? Antivirus + Antispyware så borde det nästan vara löst.. Trojan.Virantix.C is a Trojan that attempts to end antivirus applications, displays a fake security alert and attempts to download misleading applications. Redigerad 13 november, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 I virusprogrammet så kan jag markera filerna och ta delete, tar det alltså bort filerna helt eller vadå? Ska jag bara göra det så är det löst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 I virusprogrammet så kan jag markera filerna och ta delete, tar det alltså bort filerna helt eller vadå? Ska jag bara göra det så är det löst? Oftast är det så lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Ah ok, provar det ^^ Hoppas inte hela datorn kraschar snart Tankar Ad Aware nu också, hade det på förra datorn, har helt glömt av det programmet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts