Tux Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Det började för 2 dagar sen, jag kunde helt plötsligt inte skicka sms till en viss person. Fattar inte riktigt vad som har hänt, jag kan skicka till alla andra men när jag försöker skicka till henne så står det att meddelandet inte kunde skickas. Vad kan felet vara? är det hos mig eller hos henne? Hon har inte gjort något med mitt nummer och jag har inte direkt något själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Det började för 2 dagar sen, jag kunde helt plötsligt inte skicka sms till en viss person. Fattar inte riktigt vad som har hänt, jag kan skicka till alla andra men när jag försöker skicka till henne så står det att meddelandet inte kunde skickas. Vad kan felet vara? är det hos mig eller hos henne? Hon har inte gjort något med mitt nummer och jag har inte direkt något själv. Sådär blev det för mig med, jag kunde inte skriva ett nytt sms och skicka till en polare. Men om jag sparade ett av hans sms i min inkorg så kunde jag gå till det och svara på det så gick det att skicka. Nu har det där felet försvunnit helt och hållet i alla fall, jag minns inte att jag gjort någonting förutom att byta minneskort, testa det du med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Sådär blev det för mig med, jag kunde inte skriva ett nytt sms och skicka till en polare. Men om jag sparade ett av hans sms i min inkorg så kunde jag gå till det och svara på det så gick det att skicka. De där funkar inte alls för mig, att svara på ett sparat SMS. Kan det verkligen vara fel på minneskortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 prova flytta sim kortet till annan telefon. OCH! gör lite nya låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 (redigerad) prova flytta sim kortet till annan telefon. OCH! gör lite nya låtar Okej ska prova . Haha nya låtar kommer om några dagar Kan inte skicka med min gamla mobil, står att numret är fel EDIT: Varför jag inte kan skicka är för att hennes nätverk är upptaget?, står så i Error-anledningen. Redigerad 12 november, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Ta kontakt med din operatör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Kan ju även bero på vilket abonemang hon sitter på, så var det förut mellan mig och flickvännen fast då skickades sms'en men kom inte fram fören 2 dagar senare ungefär Oo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 (redigerad) Men jag kunde skicka ett sms till henne samma dag, sen under kvällen så funkade det inte. Så det kan ju inte vara något med operatörerna, eller?. Om jag minns rätt så skulle jag ladda in låtar i min mobil och plötsligt kom ett sms från henne och mobilen knapplåstes exakt då, och plötsligt hängde mobilen sig. Kunde inte stänga av den eller något, fick ta ut batteriet. Tycker ni jag ska byta nummer? kanske funkar då. Köpa ett nytt start paket eller nåt. Har frågat henne om hon ändrat några inställningar men det har hon inte, hon kan skicka till mig men jag kan inte skicka till henne. Kanske lite bra att byta nummer, inget katastrofalt precis. Redigerad 13 november, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Min kompis hade likadant typ. Ingen kunde skicka till han han kunde bara skicka till oss. Efter 1-2 veckor kunde vi skicka sms till han. Kan det inte bero på att du har skickat viss antal sms? Vad har du för abonemang/operatör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 (redigerad) Men åååhhh, testade att skicka ett sms till någon som INTE har Comviq Kompis och han fick inte heller sms:et. Det är alltså bara pengar som är felet, inget fel på mobilen Aja tack för hjälpen! Är glad att jag kan sms:a till henne igen Redigerad 13 november, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Därför kollar man lite då och då hur mycke man har kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comgoran Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Kanske dags för ny mobil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Men åååhhh, testade att skicka ett sms till någon som INTE har Comviq Kompis och han fick inte heller sms:et. Det är alltså bara pengar som är felet, inget fel på mobilen Aja tack för hjälpen! Är glad att jag kan sms:a till henne igen Kanske dags för ny mobil? oh plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts