GTaJäGaReN Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Och du, Hultan! Du undra hur jag klarade trappan så snabbt! [21:12]<@Hultenius> va? [21:13] <@Hultenius> jag förstår inte... Ja tog en pikkadoll och siktade ner i trappan! Sen gick ja framåt å räknade! Enkel! Gonatt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Tack! Jag kan inte göra en till tävlingen, men man kan ju alltid göra de på skoj! Fast ska gå ner å fira i efterhand (har firat i förskott redan )! Nepp det går inte, efter att man har vunnit en omgång får man inte tävla längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 10 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Yes!!jag vann sista omgången! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Yes!!jag vann sista omgången! Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 10 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Grattis! tackar!grattis själv föresten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 GRATTIS! ...och därmed var den tävlingen avgjord! Det kanske kommer någon mer av detta slag då VC kommer (fler som är med och tävlar + svårare frågor + fler frågor) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 10 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 GRATTIS! ...och därmed var den tävlingen avgjord! Det kanske kommer någon mer av detta slag då VC kommer (fler som är med och tävlar + svårare frågor + fler frågor) tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 GRATTIS! ...och därmed var den tävlingen avgjord! Det kanske kommer någon mer av detta slag då VC kommer (fler som är med och tävlar + svårare frågor + fler frågor) Den här tävlingen var grymt kul, gärna fler sånna i framtiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 11 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 När får man koden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Jag tror du får den genom PM, eller redan har fått den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 snart få ni koder... jag ska bara plocka ut vinnarna ur den andra tävlingen också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 11 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 snart få ni koder... jag ska bara plocka ut vinnarna ur den andra tävlingen också... jag fick koden nyss men det står att man ska beställa spelet genom CDON... stödjer man GTAsajten ändå eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 (redigerad) jag fick också PM om det..men jag har ingen nytta av den Redigerad 11 mars, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 @siggge: ja, det är bara CDON vi arbetar med när det gäller att sälja spel (dessutom är det riktigt billigt där!) @Senitel: koden är giltig till slutet av året så man kan även använda den på andra spel men om du absolut inte behöver den så kan du säkert ge bort den till någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Men Hultan? Man måste väl köpa igenom webbshopen annars stödjer men väl inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Men Hultan? Man måste väl köpa igenom webbshopen annars stödjer men väl inte? jaha, ni menar så Jo, man köper via webshopen men så fort man klickar på länken "Boka" så kommer man till CDON och sedan genomför man köpet på deras sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 jaha, ni menar så Jo, man köper via webshopen men så fort man klickar på länken "Boka" så kommer man till CDON och sedan genomför man köpet på deras sida. Jaja via, igenom sak samma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 jag fick också PM om det..men jag har ingen nytta av den du kan gärna ge den till mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Grattis alla (och mig själv inräknad) 15! Jag undrar (om man får veta ): Vad gissade dom 10, som vann första tävlingen, på hur många laddningar på sajten? Jag gissade iaf 2.000.000 (2 miljoner) :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 (redigerad) Grattis alla (och mig själv inräknad) 15! Jag undrar (om man får veta ): Vad gissade dom 10, som vann första tävlingen, på hur många laddningar på sajten? Jag gissade iaf 2.000.000 (2 miljoner) :"> Det var 17 miljoner! Jag gissade 20 000 Redigerad 11 mars, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts