Defcon Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Grattis! Bra att det fungerade! (/me lättad ) Jag satt och kodade ända fram tills tävlingen startade men det verkar ha fungerat bra! tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Nej det är det verkligen inte! Är det inte kul att vinna en kod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Är det inte kul att vinna en kod? Jag har inte vunnit! Men alltså när det står att amn ska skriva med små bokstäver är det BARA små bokstäver då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 10 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 salvatore hade väl 8 tavlor? sjukhuset heter väl carson general hospital? Och det finns väl 8 stenar i hela rondellen(5 i mitten)? jag vet inte vad som är felet här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 salvatore hade väl 8 tavlor? sjukhuset heter väl carson general hospital? Och det finns väl 8 stenar i hela rondellen(5 i mitten)? jag vet inte vad som är felet här? Heter det carson? Det är det inte för mig men jag har ändå fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 GRATTIS GTA3_Freak!! Jag va nära, men jag läste inte så noga... "i" rondellen... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Vem vann? Fan vad nära jag var. Jag kollade in 19.56 och så svarade jag 7 stenar och sedan kom jag på att det var fel. Vilket var rätt och vem vann? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Vem vann? Fan vad nära jag var. Jag kollade in 19.56 och så svarade jag 7 stenar och sedan kom jag på att det var fel. Vilket var rätt och vem vann? freakis vann! Rätta svar: Salvatores tavlor: 8 Stenar i rondellen: 5 Sjukhuset: sweeney general hospital Totala stenar: 7 Om ja hade svarat 5 setnar hade ja vunnit!! :'( Nästa tävling: 21:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Japp jag vann! Jägaren: Jag svarade 8 stenar 3 ggr innan jag svarade 5 så det tog över 15 minuter så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Japp jag vann! Jägaren: Jag svarade 8 stenar 3 ggr innan jag svarade 5 så det tog över 15 minuter så.... Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Grattis Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Grattis! De rätta svaren har GTaJäGaReN redan dragit! 2 omgångar kvar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 vilka har vunnit nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 vilka har vunnit nu? Du, Arvid, GTA3 freak Bara forumiter än så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Du, Arvid, GTA3 freak Bara forumiter än så länge ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Fan jag svarade rätt på alla men någon var före... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Du, Arvid, GTA3 freak Bara forumiter än så länge Pöcko! Man måste ju va en forumit för å kunna va me i tävlingen! GRATTIS GTaJäGaReN Jippie!! Ja vann omgång 4 på 10 minuter! =) Alla rätt DIREKT! Citat från Hultan: "Den är medelsvår" å det stämde ej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Fan jag svarade rätt på alla men någon var före... Hehe, jag kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Grattis! En omgång kvar nu, vem ska vinna Nu finns det inte alls lika mycket motstånd längre så det är lättare att vinna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 (redigerad) Grattis! En omgång kvar nu, vem ska vinna Nu finns det inte alls lika mycket motstånd längre så det är lättare att vinna! Tack! Jag kan inte göra en till tävlingen, men man kan ju alltid göra de på skoj! Fast ska gå ner å fira i efterhand (har firat i förskott redan )! Redigerad 10 mars, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts