Valle-Ball Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Hur suttit och kollat runt lite på forumet nu och börja störa mig grymt på den väldigt ljusa bakgrunden. När tröttheten slår till sticker det i ögonen och rör runt i skallen när man sitter och kollar igenom nån lite större tråd här på forumet, så den slutgiltliga frågan ljuder; är det möjligt för El Hulto att fixa nån lite mörkare bakgrundsfärg som valbart alternativ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Det finns redan en jättebra lösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Det finns redan en jättebra lösning. Det är samma bild som jag använde i Gissa Bilden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Det finns redan en jättebra lösning. Anade nästan att ett sånt svar skulle dyka upp, men jag står kvar vid att det hade varit trevligt med t.ex. en grå bakgrund, under alla år jag har varit medlem här har det alltid varit den där fula babyblå färgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Håller med. Hade varit kul med lite olika alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Annars kan man ta och göra skärmen lite mörkare med skärmens egna alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Jag gillar det nuvarande temat... Jag gillar blått och vitt så jag tycker inte vi ska byta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Jag gillar det nuvarande temat... Jag gillar blått och vitt så jag tycker inte vi ska byta! Det skadar ju inte om andra kan byta. Fast i och för sig så blir det ju inte likadant för alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Håller med tycker att hultan kan lägga in ett par skins som man kan självklart välja bland. Har tröttnat på detta skin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Det finns redan en jättebra lösning. Oj, det där var verkligen skit tråkigt.. Sänk gamman på skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Oj, det där var verkligen skit tråkigt.. Sänk gamman på skärmen. Snoppunge, jag har redan sagt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Snoppunge, jag har redan sagt det. Jag var så otroligt sur på det dåliga skämtet, att jag inte orkade läsa igenom vad sånna som du skriver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 Jag var så otroligt sur på det dåliga skämtet, att jag inte orkade läsa igenom vad sånna som du skriver Tss, du läste visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts