Tackleberry Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Urk, HG:s är inget att hänga i granen. Större korvfest får man leta efter! HG - uteställe för studenter i Linköping? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Jag vet inte heller vad HG är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Bästa vän har jag ingen. Däremot finns det en person som jag litar otroligt mycket på. Sorgligt nog, så träffas vi väldigt sällan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2008 HG - uteställe för studenter i Linköping? Jag vet inte heller vad HG är. HG eller Ryds Herrgård är precis som Tackleberry säger en studentkrog. Jag var där en hel del när jag bodde i Ryd. Men det var alltid 90% killar kändes det som. Min teori är att det beror på alla mansdominerade utbildningar som finns i Linköping. Dessutom kändes det väldigt sunkigt också, fast det var väl lite av charmen iofs (gammal sliten kåk). Hoppas jag inte förstörde Henkes feststämning nu bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts