GiZmo Skrivet 9 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2010 (redigerad) Fuska.nu var även min inkörsport till tyngre forum som Gtasajten. This^ -------- Välkommen ti forumet AdminOfFight Redigerad 9 oktober, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2010 Var det bara jag som hängde på Fuska.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 Tja! Jag heter Joakim och är 19 år och kommer från Stockholm. Jag brukar ägna dagarna till programmering, gta, lyssna på musik och kolla på tv. Inom musik gillar jag Pop, rock, hårdrock, jazz, electrik etc. Jag programmerar (X)HTML, CSS, Javascript och enkla saker i PHP. Jag har även lite små skills i GIMP och Photoshop. När det gäller tv så är mina favoritfilmer: Wanted, The Losers, Law Abiding Citizen och Unstoppable, inom tv-serier är det till stor del South Park som gäller. Tro det eller ej men jag har faktiskt spelat GTA sen jag var 6-7 år. Jag hänger även på fuska.nu och flashback. Bye Hej och välkommen. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 Var det bara jag som hängde på Fuska.se? Nix jag hängde också fuska.se fast var nästan aldrig aktiv i forumet. Räknas det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts