SilentViper Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 Välkommen Goar hoppas du stannar här 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zazaza Skrivet 18 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2010 (redigerad) Hej,jag är 12 år och heter Markus.Den musik jag lyssnar på brukar jag variera på,men just nu lyssnar jag på metal.Jag älskar att vara ute i naturen. Redigerad 18 september, 2010 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 18 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2010 Har vi blivit av med 13års regeln? Välkommen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zazaza Skrivet 18 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2010 Tack tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2010 Har vi blivit av med 13års regeln? Välkommen Ja, i samband med det nya forumet. Det betyder också att zazaza var här som 12-åring när 13-års gränsen fortfarande upprätthölls. -- Välkommen till forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zazaza Skrivet 18 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2010 (redigerad) Btw,tack för välkomnandet Redigerad 18 september, 2010 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 18 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2010 SimonJ var väl typ 9 när han regga sig eller? 13-årsregeln är rätt onödig, de flesta sköter sig. Willkommen zazaza! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 18 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2010 SimonJ var väl typ 9 när han regga sig eller? 13-årsregeln är rätt onödig, de flesta sköter sig. Willkommen zazaza! Nånting sånt ja! Välkommen zazaza! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2010 Varmt välkommen i gemenskapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 18 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2010 Välkommen! Hoppas du stannar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zazaza Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 (redigerad) Tackar,ni verkar så gulligga här Redigerad 19 september, 2010 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2010 Välkommen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2010 Jag var också 12 år gammal när jag registrerade mig på forumet (fast jag fyllde 13 några månader efteråt). Det är ganska sjukt att man har hängt kvar på samma forum i så många år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AdminOfFight Skrivet 6 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2010 Tja! Jag heter Joakim och är 19 år och kommer från Stockholm. Jag brukar ägna dagarna till programmering, gta, lyssna på musik och kolla på tv. Inom musik gillar jag Pop, rock, hårdrock, jazz, electrik etc. Jag programmerar (X)HTML, CSS, Javascript och enkla saker i PHP. Jag har även lite små skills i GIMP och Photoshop. När det gäller tv så är mina favoritfilmer: Wanted, The Losers, Law Abiding Citizen och Unstoppable, inom tv-serier är det till stor del South Park som gäller. Tro det eller ej men jag har faktiskt spelat GTA sen jag var 6-7 år. Jag hänger även på fuska.nu och flashback. Bye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2010 Hej Joakim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 6 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2010 Hej på dig Jocke, hej på dig Jocke hoppas du mår bra! Hoppas du ska trivas tillsammans med oss idaa'! Skämt osido. Välkommen Joakim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2010 Tja! Jag heter Joakim och är 19 år och kommer från Stockholm. Jag brukar ägna dagarna till programmering, gta, lyssna på musik och kolla på tv. Inom musik gillar jag Pop, rock, hårdrock, jazz, electrik etc. Jag programmerar (X)HTML, CSS, Javascript och enkla saker i PHP. Jag har även lite små skills i GIMP och Photoshop. När det gäller tv så är mina favoritfilmer: Wanted, The Losers, Law Abiding Citizen och Unstoppable, inom tv-serier är det till stor del South Park som gäller. Tro det eller ej men jag har faktiskt spelat GTA sen jag var 6-7 år. Jag hänger även på fuska.nu och flashback. Bye Aaaah, fuska.nu. Forumet jag lämnade för att joina det här forumet. Jag känner än idag att jag gjorde rätt val. Välkommen hit, hoppas du också ska känna att du gjort ett bra val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2010 Fuska.nu var även min inkörsport till tyngre forum som Gtasajten. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2010 (redigerad) Tja! Jag heter Joakim och är 19 år och kommer från Stockholm. Jag brukar ägna dagarna till programmering, gta, lyssna på musik och kolla på tv. Inom musik gillar jag Pop, rock, hårdrock, jazz, electrik etc. Jag programmerar (X)HTML, CSS, Javascript och enkla saker i PHP. Jag har även lite små skills i GIMP och Photoshop. När det gäller tv så är mina favoritfilmer: Wanted, The Losers, Law Abiding Citizen och Unstoppable, inom tv-serier är det till stor del South Park som gäller. Tro det eller ej men jag har faktiskt spelat GTA sen jag var 6-7 år. Jag hänger även på fuska.nu och flashback. Bye Ditt nick är inget man skriver hem om direkt - men hjärtligt välkommen iaf. Fuska.nu var även min inkörsport till tyngre forum som Gtasajten. Haha! Redigerad 9 oktober, 2010 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2010 Aaaah, fuska.nu. Forumet jag lämnade för att joina det här forumet. Jag känner än idag att jag gjorde rätt val. Välkommen hit, hoppas du också ska känna att du gjort ett bra val. Fuska.nu var även min inkörsport till tyngre forum som Gtasajten. Jag hoppar på tåget! Hängde mycket på Fuska förut, men sen hittade man hit till dom stora grabbarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts