Umberto Skrivet 24 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 (redigerad) Tycker snarare att det är tvärtom; du går omkring och klagar på andra hela tiden och vill ha saker på ditt sätt. Jag konfronterar ditt "folk vill ju inte göra nånting här uppenbarligen, alla är så tröga utom jag" med att säga att det inte alls är lätt att veta vad du vill när du enbart skriver dina önskemål i trådar man inte besöker. Jag tycker inte det är en stor grej, det är bara det att du lika ofta på senare tid börjat gå omkring och vara sur på både admins och mods när de inte tycker som du. OnT now, yes Givetvis kan du inte förvänta dig att jag låter dina osanningar passera okommenterade. Att jag klagar på andra är en lögn; mina klagomål/förslag har aldrig varit riktade mot någon enskild person, utan alltid mot hur forumet, som helhet, sköts och fungerar. Om mina förslag inte har vunnit gehör har jag accepterat det. Och SUR? Den enda mod/admin jag har varit lite "sur" på är väl du isf, och tro fan det när du hela tiden känner dig tvungen att blåsa upp småsaker till enorma proportioner. Denna diskussion är ju ett bra exempel på det. Ontopic var det ja. Jag föreslår att du PMar om du har nåt att tillägga. edit: @Gizmo här under: Det om att jag tycker att samarbetet fungerar dåligt? Jaha, jag trodde att det var allmänt känt att jag är av den åsikten. --- EDIT: Vi har nu rett ut det här missförståndet via pm. Have a nice day. Redigerad 24 november, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 (redigerad) I det här fallet tycket jag att du överreagerade lite Umb. Du som gjorde den första offensiven och Henkiboiijj försvarade sig urkk, sorry för offtopic, ville bara slänga in den kommentaren Redigerad 24 november, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 (redigerad) Jag får väl ta och presentera mig då: Jag heter Simon och är nästan 13 år, jag registrerade mig förra året. I början var jag mest i "Grand Theft Auto IV", "Dator & Teknik" och "Spel" forumet, men nu försöker jag även att skriva i "Allmänt" forumet och "Loungen". Jag bor i 8 mil från Örebro med mamma, pappa och två bröder, det jag gör på fritiden är väl att sitta vid datorn eller vid min XBOX 360. Mitt intresse för spel och datorer är väldigt stort! Jag lyssnar på musik varje dag, mitt favorit band är Guns N Roses, jag lyssnar även på annan musik men jag lyssnar absolut INTE på Hip-Hop, Rap eller RnB! Min relation till GTA-serien började kanske lite för tidigt. Jag spelade GTA III och San Andreas när jag var runt 8 år (jag minns att San Andreas var helt nytt då), det första GTA-spel jag ägde var dock originalet när jag var 9 år. I november 2005 köpte jag GTA III på Game i Örebro (jag var verkligen lycklig den dagen) GTA III har jag fortfarande inte tröttnat på, idag äger jag alla spel i serien och spelar fortfarande alla spel dagligen förutom 2D-spelen... Jag hoppas att ni gillar mig som forumit för ni verkar väldigt trevliga! Redigerad 24 november, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Jag får väl ta och presentera mig då: Jag heter Simon och är nästan 13 år, jag registrerade mig förra året. I början var jag mest i "Grand Theft Auto IV", "Dator & Teknik" och "Spel" forumet, men nu försöker jag även att skriva i "Allmänt" forumet och "Loungen". Jag bor i 8 mil från Örebro med mamma, pappa och två bröder, det jag gör på fritiden är väl att sitta vid datorn eller vid min XBOX 360. Mitt intresse för spel och datorer är väldigt stort! Jag lyssnar på musik varje dag, mitt favorit band är Guns N Roses, jag lyssnar även på annan musik men jag lyssnar absolut INTE på Hip-Hop, Rap eller RnB! Min relation till GTA-serien började kanske lite för tidigt. Jag spelade GTA III och San Andreas när jag var runt 8 år (jag minns att San Andreas var helt nytt då), det första GTA-spel jag ägde var dock originalet när jag var 9 år. I november 2005 köpte jag GTA III på Game i Örebro (jag var verkligen lycklig den dagen) GTA III har jag fortfarande inte tröttnat på, idag äger jag alla spel i serien och spelar fortfarande alla spel dagligen förutom 2D-spelen... Jag hoppas att ni gillar mig som forumit för ni verkar väldigt trevliga! Vilken stad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Jag får väl ta och presentera mig då: Jag heter Simon och är nästan 13 år, jag registrerade mig förra året. I början var jag mest i "Grand Theft Auto IV", "Dator & Teknik" och "Spel" forumet, men nu försöker jag även att skriva i "Allmänt" forumet och "Loungen". Jag bor i 8 mil från Örebro med mamma, pappa och två bröder, det jag gör på fritiden är väl att sitta vid datorn eller vid min XBOX 360. Mitt intresse för spel och datorer är väldigt stort! Jag lyssnar på musik varje dag, mitt favorit band är Guns N Roses, jag lyssnar även på annan musik men jag lyssnar absolut INTE på Hip-Hop, Rap eller RnB! Min relation till GTA-serien började kanske lite för tidigt. Jag spelade GTA III och San Andreas när jag var runt 8 år (jag minns att San Andreas var helt nytt då), det första GTA-spel jag ägde var dock originalet när jag var 9 år. I november 2005 köpte jag GTA III på Game i Örebro (jag var verkligen lycklig den dagen) GTA III har jag fortfarande inte tröttnat på, idag äger jag alla spel i serien och spelar fortfarande alla spel dagligen förutom 2D-spelen... Jag hoppas att ni gillar mig som forumit för ni verkar väldigt trevliga! Geez, SA kom ju igår känns de som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Vilken stad? Kopparberg, varför undrar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Kopparberg, varför undrar du? Han bor drygt 8 mil ifrån Örebro han också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Han bor drygt 8 mil ifrån Örebro han också. Jaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Broder Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 (redigerad) . Redigerad 3 januari, 2010 av Broder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Kristoffer heter jag, bor i Hultsfred. Mina intressen är väl ganska allmänna för pojkar och flickor i min ålder Hur gammal är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Broder Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 (redigerad) . Redigerad 3 januari, 2010 av Broder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Ingen annan som drar paraleller till vår käre Root-admin utifrån denna nya medlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Kristoffer heter jag, bor i Hultsfred. Mina intressen är väl ganska allmänna för pojkar och flickor i min ålder - film, musik osv. Jag har spelat in några kortkorta filmer med bror och kusin, och i vår blir det ett större projekt. Jag finner även nöje i att skriva musik (inga texter), och till det använder jag mig av Guitar Pro. Sedan har jag i många år varit intresserad av serier, och har på senare tid börjat rita egna. Slut. Hej och välkommen! Hoppas du ska trivas. Är det någon som bråkar med dig så är det bara att komma till mig så ska jag ta hand om det. Ingen annan som drar paraleller till vår käre Root-admin utifrån denna nya medlem? Vad är likt, förutom namnet? :hmm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Hej och välkommen! Hoppas du ska trivas. Är det någon som bråkar med dig så är det bara att komma till mig så ska jag ta hand om det. Vad är likt, förutom namnet? :hmm: Hultsfred.. Hultan.. Hultenius.. I'm on the right track? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Kristoffer heter jag, bor i Hultsfred. Mina intressen är väl ganska allmänna för pojkar och flickor i min ålder - film, musik osv. Jag har spelat in några kortkorta filmer med bror och kusin, och i vår blir det ett större projekt. Jag finner även nöje i att skriva musik (inga texter), och till det använder jag mig av Guitar Pro. Sedan har jag i många år varit intresserad av serier, och har på senare tid börjat rita egna. Slut. Välkommen. Du får gärna posta dina serier på forumet. Hej och välkommen! Hoppas du ska trivas. Är det någon som bråkar med dig så är det bara att komma till mig så ska jag ta hand om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 (redigerad) Tja, så simpelt var det med det. Nu ska jag sova, gonatt! Du får aldrig göra gåtorna/kluringar för tillställningar och sånt va? Redigerad 28 november, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Kopparberg, varför undrar du? Där har jag bott ett flertal gånger med min farmor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Där har jag bott ett flertal gånger med min farmor. Jaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Jaha. Dåliga dissen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Dåliga dissen. Det var inte första gången heller. Jaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts