Adrian G Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Hejsan. Tänkte att jag kunde ta och presentera mig också. Jag heter Patrik och bor i Norrland. Mina fritidsintressen är att fotografera och vara allmänt dryg på Internet, händer väl att jag spelar något spel lite då och då. Lyssnar på mycket blandad musik, allt från Rock till Pop till Hip Hop. Men det band som är närmst mitt hjärta är The Beatles. Mina favorit tv-serier är Scrubs, House, Heroes, Desperate Housewives, Big Bang Theory och How I Met Your Mother. Välkommen! Det är du som la till en på MSN idag(igår) va? BTW: Fint foto du postade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clemenza Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Välkommen! Det är du som la till en på MSN idag(igår) va? BTW: Fint foto du postade. Japp, det var jag. Tack så mycket, btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Hejsan. Tänkte att jag kunde ta och presentera mig också. Jag heter Patrik och bor i Norrland. Mina fritidsintressen är att fotografera och vara allmänt dryg på Internet, händer väl att jag spelar något spel lite då och då. Lyssnar på mycket blandad musik, allt från Rock till Pop till Hip Hop. Men det band som är närmst mitt hjärta är The Beatles. Mina favorit tv-serier är Scrubs, House, Heroes, Desperate Housewives, Big Bang Theory och How I Met Your Mother. Willkommen! Första intrycket är bra - du verkar trevlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 @all: Välkomna, välkomna. Paljon lunta muttei taskulamppua. xD 16. Det skulle jag aldrig kunna tro! Välkommen hit iallafall Hejsan. Tänkte att jag kunde ta och presentera mig också. Jag heter Patrik och bor i Norrland. Mina fritidsintressen är att fotografera och vara allmänt dryg på Internet, händer väl att jag spelar något spel lite då och då. Lyssnar på mycket blandad musik, allt från Rock till Pop till Hip Hop. Men det band som är närmst mitt hjärta är The Beatles. Mina favorit tv-serier är Scrubs, House, Heroes, Desperate Housewives, Big Bang Theory och How I Met Your Mother. Leave the gun. Take the cannoli, eh? Välkommen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clemenza Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Haha. Precis! Men tack så mycket båda två, riktigt trevlig stämning här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Hejsan. Tänkte att jag kunde ta och presentera mig också. Jag heter Patrik och bor i Norrland. Mina fritidsintressen är att fotografera och vara allmänt dryg på Internet, händer väl att jag spelar något spel lite då och då. Lyssnar på mycket blandad musik, allt från Rock till Pop till Hip Hop. Men det band som är närmst mitt hjärta är The Beatles. Mina favorit tv-serier är Scrubs, House, Heroes, Desperate Housewives, Big Bang Theory och How I Met Your Mother. Välkommen! Får man fråga vad det är för bil du har bild på i signaturen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 (redigerad) Jag har redan presenterat alla mina personligheter för er under årens lopp. So i shall stay away! Om du är ny här på forumet så är det lika bra att du får veta detta om mig redan nu: jag är klassens retard Men jag är snäll VÄLKOMMEN TILL KLASSEN Redigerad 13 november, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Välkommen! Får man fråga vad det är för bil du har bild på i signaturen? Tror det är den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clemenza Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Välkommen! Får man fråga vad det är för bil du har bild på i signaturen? Tackar! Och den heter Packard Super Eight One-Eighty. Jag har redan presenterat alla mina personligheter för er under årens lopp. So i shall stay away! Om du är ny här på forumet så är det lika bra att du får veta detta om mig redan nu: jag är klassens retard Men jag är snäll VÄLKOMMEN TILL KLASSEN Tack, och jag ska komma ihåg det. Tror det är den här. Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Clemenza som i Gudfadern-Clemenza? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clemenza Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Clemenza som i Gudfadern-Clemenza? Japp, så ligger det till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 (redigerad) Älskar scenen där han blir mördad. Avrättning efter klassisk maffia manér. Stryplina. Redigerad 15 november, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 (redigerad) Älskar scenen där han blir mördad. Avrättning efter klassisk maffia manér. Stryplina. Kom igen, sånt där ska du spoilertagga. Redigerad 14 november, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 Men filmen är ju jättegammal och scenen är jättekänd! Hela filmen är jättekänd! Men ok då, du har rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 (redigerad) Kom igen, sånt där ska du spoilertagga. Han har ju inte ens rätt. Någon Clemenza-blir-mördad-scen finns inte eftersom karaktären "dog" mellan Gudfadern I och II. Redigerad 15 november, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 (redigerad) Älskar scenen där han blir mördad. Avrättning efter klassisk maffia manér. Stryplina. Kom igen, sånt där ska du spoilertagga. Precis. Jag är väl en av de få som inte sett Gudfadern, så det blir ju kul för mig att se den nu. Edit: Jaha, ja men då var det väl lugnt då. Redigerad 15 november, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 (redigerad) Nej juste! Kom på att det jag skrev om i mitt tidigare inlägg handlade om någon annan Luca Brasi Redigerad 15 november, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clemenza Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 Nej juste! Kom på att det jag skrev om i mitt tidigare inlägg handlade om någon annan Luca Brasi Hehe. Klassisker. Men i boken får man veta fler smarriga detaljer, så jag rekommenderar den varmt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 Precis. Jag är väl en av de få som inte sett Gudfadern, så det blir ju kul för mig att se den nu. Edit: Jaha, ja men då var det väl lugnt då. Inte för att det gör så mycket nu, då det klarnats upp att spoilertaggen handlade om fel person (jag måste verkligen se om tvåan, var alltför länge sedan), men när man citerar någon som bör spoilertagga är det ju bra om man själv spoilertaggar inne i citatet. Annars gör man ju det bara värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 Wörd Försökte mig faktiskt på boken en gång men tröttnade. Filmerna är inte heller så där jättespännande såvitt jag kommer ihåg. Maffiabröder är bättre är 1:an i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts