Mordos Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Förmodligen en stor jävla neger... Bäst jag håller i mina pengar extra hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Myrcht Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 En önskning skulle räcka - att jag stod inne på hovet nu och väntade på att Slipknot skulle börja spela. Hur farao kunde jag ta fel på datumet? hahaha hade du biljett och sen tog fel på datumet? fan vad synd i så fall! Själv var man ju där, hur grymt som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 (redigerad) 1: Kunna bota folk som den där magiska negern i "Den gröna milen" kan 2: Pengar i massvis 3: Evig lycka eller nått sånt najs. Redigerad 22 november, 2008 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts