Illousion Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Hur hade du spenderat dina tre? Jag återkommer med mina inom ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 1. Oändligt med önskningar 2- oändligt: Allt jag vill ha, behöver och känner för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 1. Oändligt med önskningar 2- oändligt: Allt jag vill ha, behöver och känner för. Fusk Alla vet att man inte får göra sådär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Fusk Alla vet att man inte får göra sådär! Det stod det inget om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 11 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Nej det är fritt fram. Go nuts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 1. Bli känd hela världen över. 2. Trivas med hur jag ser ut. 3. Få ihop det med min högstadie-kärlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Egentligen önskar jag mig ingenting. typ världsfred å sånt, men de är ju gay... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 oändligt med önskningar ofc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 världsfred å sånt, men de är ju gay... Haha, nästan signaturmaterial - Att de jag känner och älskar mår bra och är lyckliga (jag också, såklart, men nu är jag på väg att klämma in många önskningar i en önskning) - Att Komposters får skivkontrakt inom en snar framtid - Stark önskan - att världen mådde bättre än vad den gör. Vi konsumerar mer och mer, samtidigt som folk dör av att de inte kan äta eller dricka, och här slänger vi en fjärdedel av vår mat. Matpriserna trissas upp, i takt med att oljan blir dyrare, och vår efterfrågan på den består. Bilåkandet ökar, miljöproblemen hopar sig. Folk dödar varandra dagligen efter vilken stam man tillhör, vilken hudfärg man fötts med, eller vilka åsikter man har. Nej, jag vet inte. Jag blir bara oroad när jag tänker på detta. Oh, låt-textinspiration! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Fusk Alla vet att man inte får göra sådär! Pellefant kunde! 1. Så mycket pengar som bara är möjligt. 2. Att jag och alla jag känner får behålla hälsan och leva ett långt och gott liv. 3. Bort med onödigt lidande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 (redigerad) 1. Att jag kunde dricka hur mycket öl jag ville utan att levern tar skada. 2. Bli världens bästa hockeyspelare. 3. Hitta ett band att spela med. Redigerad 11 november, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 11 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Well, here goes. 1. Att jag levde i Florida. 2. Att jag hade något avrage jobb med avrage lön. 3. Att jag hade en Cadillac att åka med. Det här är inte särskilt exklusivt, men jag vill ha lite utmaning i livet. Jag tror inte att det blir särskilt kul att få precis vad man vill ha genom att knäppa med fingrarna, det blir liksom alltför enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 (redigerad) Vara lycklig hela livet (Dvs. inte ha några som helst problem vare sig det handlar om pengar, kärlek eller någonting annat)Träffa mitt livs kärlek och vara tillsammans med denne tills jag dörFå mina drömmar som jag har uppfyllda (De drömmar jag har ang. mitt liv, alltså inte dom två över mig) Redigerad 11 november, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 1. Kunna flyga 2. Röntgensyn 3. Kunna använda glasögon som förklädnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 1. Kunna flyga 2. Röntgensyn 3. Kunna använda glasögon som förklädnad Stålmannen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Vara med i ett framgångsrikt death metal-band som antingen trummis eller sångare.Leva ett lyckligt liv.Se världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 [*]Vara med i ett framgångsrikt death metal-band som antingen trummis eller sångare. Det skulle ju inte gå med din norrländska. "A SITUASHIUN LAJK DIS SHUDD NEVER ECKSIST." typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Det skulle ju inte gå med din norrländska. "A SITUASHIUN LAJK DIS SHUDD NEVER ECKSIST." typ. Då får jag väl revolutionera genren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 1: Att genom telepati kunna påverka folks känslor 2: Att kunna ta in information genom text och upplevelser och bearbeta detta extremt snabbt och sen minnas för evigt. Exempelvis skumma igenom hela NE på några timmar och sen förstå allt, eller lära sig avancerad dans/kampsport bara genom att se det, eller kunna spela ett instrument bara av att hålla i det en stund. 3: Att leva för evigt, och kunna ändra mitt utseende och fysiska attribut efter behag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 (redigerad) 1: Att genom telepati kunna påverka folks känslor 2: Att kunna ta in information genom text och upplevelser och bearbeta detta extremt snabbt och sen minnas för evigt. Exempelvis skumma igenom hela NE på några timmar och sen förstå allt, eller lära sig avancerad dans/kampsport bara genom att se det, eller kunna spela ett instrument bara av att hålla i det en stund. 3: Att leva för evigt, och kunna ändra mitt utseende och fysiska attribut efter behag. Jag kör på samma. Sjukt bra val. =D Redigerad 11 november, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts