Blomsson Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Tjenare. Har IV till 360 och jag undrar om vart man kan hitta de lite "större" lastbilarna? Typ linerunner? Kan man då hänga på släp efter? har ju sett att det står typ släp lite här som var. Sedan undrar jag om man på något sätt kan styla bilarna som i san andreas? Har haft spelet nu sen det kom ut men har inte hittat något svar till dessa frågor ännu Spelar visserligen inte så mkt, men ändå! Tacksam för svar // Dennis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Det går inte att styla bilar i GTA IV, lastbilar kna du hitta lite över allt, i Broker är det troligast störst chans att hitta dem med du kan nog inte fästa släp på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Det går inte att styla bilar i GTA IV, lastbilar kna du hitta lite över allt, i Broker är det troligast störst chans att hitta dem medoch du kan nogtyvärr inte fästa släp på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 (redigerad) Jag är fel ute.. Redigerad 10 november, 2008 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts